تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 8
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 589
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,888
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 88
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 265
    بازدید هفته بازدید هفته : 589
    بازدید ماه بازدید ماه : 48,796
    بازدید سال بازدید سال : 236,776
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,033,835

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.135.221.17
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تعداد دانلود اپلیکیشن Gboard ازگوگل پلی از مرز 500 میلیون بار عبور کرد

تعداد دانلود اپلیکیشن Gboard ازگوگل پلی از مرز 500 میلیون بار عبور کرد

فرقی نمیکند کاربر پلتفرم iOS اپل باشید یا اندروید گوگل، در هر صورت به احتمال فراوان یک بار از کیبورد گوگل بر روی گوشی یا تبلت خود استفاده کرده اید. اما به هر حال طبیعتا تعداد کاربران اندرویدی که از این کیبورد استفاده میکنند بیشتر است. کیبورد گوگل از جمله بهترین کیبورد های گوشی های هوشمند محسوب میشود که دارای ویژگی های بسیار خوبی از جمله سوایپ است که امر تایپ کردن را سرعت میبخشد. گوگل به تازگی نام این کیبورد را از Google Keyboard به Gboard تغییر داد و ویژگی های جدیدی نیز به این اپلیکیشن کاربردی اضافه کرد. از جمله ویژگی های جدیدی که به Gboard اضافه شده است، یکپارچه شدن با دستیار مجازی Google Assistant است که اکنون به جزئی از کیبورد گوگل تبدیل شده است. ضمن اینکه گوگل اپلیکیشن خود را با طراحی جدیدی نیز بروزرسانی کرد و اکنون با کیبورد مدرن تری روبرو هستیم.

این کیبورد اکنون از 120 زبان مختلف، تصاویر GIF، اموجی های متنوع و همچنین تایپ از طریق صدای کاربر پشتیبانی میکند و به طور واضحی Gboard در دسته ی کامل ترین و برترین کیبورد های اندرویدی قرار میگیرد. با کمک این اپلیکیشن میتوانید هنگام تایپ کردن هر چیزی را شامل تصویر، ویدئو، اخبار و غیره را در عین حال از گوگل استخراج کنید و با مخاطبان خود به اشتراگ بگذارید. ضمن اینکه گوگل در نسخه ی جدید کیبورد خود تایپ به صورت چند زبان مختلف را آسان تر کرده است و دیگر نیازی به تغییر زبان به صورت دستی نیست. البته باید به این نکته اشاره کرد که پشتیبانی از تصاویر GIF تنها در اپلیکیشن هایی کارایی دارد که از تصاویر متحرک این کیبورد پشتیبانی میکنند.

اکنون تعداد دانلود اپلیکیشن Gboard در گوگل پلی از مرز 500 میلیون بار عبور کرده است البته این بدین معنا نیست که این آمار تنها در دو هفته ی گذشته که تغییرات جدیدی در این کیبورد اعمال شده، بدست آمده است اما مطمئنا تغییرات اخیر باعث شده است تا کاربران اندرویدی به استفاده از کیبورد گوگل بیشتر تمایل پیدا کنند و این آمار دانلود برای یک اپلیکیشن کیبورد دستاورد مثبتی برای گوگل به شمار میرود. با بروزرسانی مهمی که در چند هفته ی گذشته برای کیبورد گوگل منتشر شد، ویژگی های جالب بیشتری به این اپلیکیشن اضافه شد بنابراین یکی از علل مهم افزایش دانلود این اپلیکیشن از گوگل پلی، همین مسئله است. اگر تاکنون Gboard را بر روی گوشی هوشمند خود نصب نکرده اید میتوانید از لینک های زیر، این اپلیکیشن را برای دیوایس iOS یا اندرویدی خود دانلود کنید.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 14 دی 1395 ساعت: 19:25
برچسب ها : ,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش