تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 9
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1,088
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,888
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 130
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 265
    بازدید هفته بازدید هفته : 1,088
    بازدید ماه بازدید ماه : 49,295
    بازدید سال بازدید سال : 237,275
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,034,334

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.129.39.252
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

شیائومی گوشی Redmi 6 Pro و تبلت Mi Pad 4 را به صورت رسمی معرفی کرد

شیائومی گوشی Redmi 6 Pro و تبلت Mi Pad 4 را به صورت رسمی معرفی کرد

بالاخره پس از مدت‌ها انتشار شایعات و درز اخبار رسمی در مورد دو محصول شیائومی، گوشی موبایل Redmi 6 Pro و تبلت Mi Pad 4 به صورت رسمی معرفی شده و تا چند روز آینده به بازار عرضه می‌شوند

همان گونه که مطلع هستید، ما در همین روز گذشته خبر تبلت Mi Pad 4 شیائومی با قیمتی پایین تر از شایعات رویت شد برای شما پوشش دادیم و اطلاعاتی که از این محصول در وب‌سایت رسمی این کمپانی درج شده بود را بررسی کردیم. حتی در هفته‌های گذشته هم در خبری با عنوان عرضه گوشی پایین رده Redmi 6 Pro توسط کد‌های وب‌ سایت شیائومی تایید شد نیز به صورت مفصل در مورد شایعات و مشخصات سه محصول Redmi 6 Pro، Mi Pad 4 و Mi Max 3 نیز برای شما صحبت کردیم. با این حال سرانجام امروز صبح این کمپانی چینی به صورت رسمی گوشی ردمی ۶ پرو و تبلت می پد ۴ را در وب‌سایت خود لیست کرد و زمان عرضه آن‌ها را هم در همین هفته جاری اعلام کرد.

مشخصات گوشی ردمی ۶ پرو مطابق شایعات گذشته است و این محصول از یک نمایشگر +FHD بهره می‌برد که البته در وضعیت جدید نمونه‌ای از این محصول با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ در دسترس قرار گرفته است و این در حالی بود که در شایعات از احتمال عرضه این محصول با پردازنده‌ي Helio P60 صحبت شده بود.

در رابطه با تبلت می پد ۴ هم چنین چیزی صادق است و بیشتر ویژگی‌های آن نیز همانند آن چیزی است که درون شایعات قرار دارد. SoC اسنپدراگون ۶۶۰ در کنار صفحه‌ ۸ اینچی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری از مشخصات این تبلت پایین‌رده‌ی شیائومی است. تنها تفاوتی‌ که در این میان وجود دارد این است که دو مدل از تبلت‌های می پد ۴ صرفاً با قابلیت WiFi عرضه می‌شوند و تنها یک مدل از قابلیت‌های ارتباطی LTE برخوردار است که در بخش مربوط به قیمت‌ها به مشخصات آن‌ها اشاره می‌کنیم.

زمان و قیمت عرضه
گوشی Redmi 6 Pro در نمونهی 32GB/3GB حافظهی رم و حافظه ذخیرهسازی خود با قیمت ۱۵۳ دلار و در نمونهی 64GB/4GB خود با قیمت ۱۹۹ دلار و در رنگهای طلایی و آبی و سیاه در دسترس قرار میگیرد. همچنین تبلت Mi Pad 4 نیز در نمونهی 32GB/3GB با قیمت ۱۶۸ دلار و در نمونهی 64GB/4GB خود با قیمت ۲۱۵ دلار در دسترس قرار میگیرد. البته تنها تفاوتی که در این میان وجود دارد اضافه شدن مدلی است که از قابلیت LTE برخوردار بوده که این نمونهی 64GB/4GB حافظهی رم و حافظه ذخیرهسازی، دارای قیمتی برابر با ۲۳۰ دلار است. 

در حالی که تبلت می پد ۴ از تاریخ ۷ تیرماه در چین قابل سفارش دادن است، گوشی ردمی ۶ پرو از همین فردا در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.


تاریخ ارسال پست: دوشنبه 04 تیر 1397 ساعت: 13:30
برچسب ها : ,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش