تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 8
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,691
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,487
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 12
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 8
    آي پي امروز آي پي امروز : 254
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 218
    بازدید هفته بازدید هفته : 19,262
    بازدید ماه بازدید ماه : 48,010
    بازدید سال بازدید سال : 235,990
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,033,049

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.137.143.219
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

سامسونگ گوشی پرچمدار تاشوی W2017 را معرفی کرد؛ همه چیز عالیست

سامسونگ گوشی پرچمدار تاشوی W2017 را معرفی کرد؛ همه چیز عالیست

تا پیش از این نیز خبرهایی شنیده بودیم مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد گوشی رده بالایی با سخت افزار قدرتمند ولی با فرم فکتور "تاشو" را عرضه کند. امروز این اتفاق به وقوع پیوسته و این شرکت گوشی W2017 که پیش از این نام “Veyron” را برای آن احتمال می‌دادیم رسماً معرفی کرد.

اولین نکته ای که باید در مورد این گوشی بگوییم این است که این اسمارت فون جالب و جذاب ابتدا در چین عرضه خواهد شد و این مورد هنوز مشخص نشده است که W2017 چه زمانی در بازارهای مهم دیگر مانند کره جنوبی و ژاپن که پیش از این تمایل بسیار زیادی به گوشی های تاشو نشان داده بودند، عرضه خواهد شد. همانطور که در جریان هستید سامسونگ پیش از این نیز گوشی های رده بالایی را در هندوستان، ژاپن و چند کشور آسیای شرقی دیگر توزیع کرده بود که این گوشی ها کم و بیش عملکرد خوبی از خود در بازار نشان داده بودند.

این گوشی در دو رنگ بدنه مشکی و طلایی عرضه شده است و وقتی به زیر قاب آنها برویم همه چیز عالی و مطابق با شایعات قبل، به صورت یک پرچمدار همه چیز تمام است. چیپست اصلی این گوشی Snapdragon 820 است و سامسونگ 4 گیگا بایت حافظه RAM و 64 گیگا بایت حافظه داخلی که تا 256 گیگا بایت دیگر توسط درگاه میکرو اس دی قابل افزایش است را برای آن در نظر گرفته است. نمایشگر این گوشی 4.2 اینچی و از نوع Super AMOLED است که مجهز به قابلیت Always On Display نیز است و رزولوشن Full HD دارد. وقتی به پشت گوشی می‌رویم نیز یک دوربین 12 مگا پیکسلی با دیافراگم f/1.9 که قابلیت فیلمبرداری 4K را دارد یافت می‌شود. دوربین جلوی گوشی هم 5 مگا پیکسلی است و به قابلیت های ویژه عکسبرداری سلفی مجهز شده است.

این گوشی نسخه دو سیم کارته نیز دارد که طبیعتاً از ارتباط 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند. باتری این گوشی نیز 2300 میلی آمپر ساعتی است که از تکنولوژی شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. در نهایت باید بگوییم که این گوشی مجهز به نسخه 6.0.1 اندروید است و هنوز در مورد بروزرسانی آن به نسخه 7.0 نوقا صحبتی به میان نیامده است.

 

البته خبرهای غیر رسمی نیز در مورد این گوشی منتشر شده اند که قیمت آن را 20.000 یوآن یا حدود 3000 دلار حدس می‌زنند که مبلغی بسیار فضایی به نظر می‌رسد. به هر حال باید منتظر اعلام رسمی باشیم تا ببینیم سامسونگ برای این اسمارت فون زیبا چه قیمتی را در نظر می‌گیرد و چطور آن را به عنوان یک اسمارت فون خاص به بازار گوشی های تمام لمسی می‌فرستد.


تاریخ ارسال پست: جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 16:40
برچسب ها : ,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش