تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 119
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 322
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,914
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 225
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 611
    بازدید هفته بازدید هفته : 322
    بازدید ماه بازدید ماه : 322
    بازدید سال بازدید سال : 367,251
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,164,310

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.144.31.14
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 11 تیر 1403

پرچمدار هشت هسته ای Coffee Lake-S اینتل در بنچمارک Cinebench مشاهده شد

پرچمدار هشت هسته ای Coffee Lake-S اینتل در بنچمارک Cinebench مشاهده شد

با این که همین امروز خبر مرتبط با عملکرد شگفت‌انگیز پردازنده‌ Threadripper 2990X را برای شما پوشش دادیم، اما هم‌اکنون مشخص شده است که بنچمارک مخدوش شده در تصویر آن خبر، برای پردازنده هشت هسته‌ای جدید Coffe Lake-S اینتل بوده است.

همین امروز بود که خبر عملکرد خیره کننده پردازنده 32 هسته‌ای AMD Ryzen Threadripper 2990X در اولین بنچمارک ها را برای شما بیان کردیم. با این حال یکی از مواردی که در تصویر منتشر شده از نتایج این پردازنده در بنچمارک Cinebench توجه همه را به خودش جلب کرده بود، مسئله ناپیدا بودن اطلاعات بنچمارک یکی از محصولات در این فهرست بود که به طرز واضحی توسط شخصی این گونه مخدوش شده بود. با این حال در تصویر جدیدی که Mobile01 از طریق اکانت‌ توییترKOMACHI’s  منتشر شده است، هم‌اکنون می‌دانیم که این بنچمارک مخدوش شده مرتبط با پردازنده‌ پرچمدار هشت هسته‌ای جدید اینتل است و شما می‌توانید در تصویر زیر آن را به وضوح تشخیص بدهید.

Komachi در گذشته اطلاعات مرتبط با پایگاه داده نمونه‌ی هشت هسته‌ای Coffee Lake اینتل را هم منتشر کرده بود و برای همین اگر او اطلاعات تازه‌ای از این محصول را برایمان منتشر کند، شگفت‌زده نخواهیم شد. با این که تاریخ دقیق عرضه این محصول مشخص نیست اما بخشی از شایعات خبر از عرضه آن حداکثر تا انتهای سال جاری و بخشی هم خبر از عرضه آن در ابتدای سال بعدی میلادی می‌دهند. با تمامی این‌ها با توجه به این که نمونه‌ی تولید یکی نمونه‌ی آزمایشی است، ممکن است هیچ کدام از پیش‌بینی‌های گفته شده درست از آب درنیاید.


اطلاعات مرتبط با پایگاه داده AoTS پردازنده اینتل

باید به این نکته توجه شود که در این نمونه‌ی آزمایشی همچنان کلاک پردازنده نهایی نشده است، با این حال کلاک پایه آن همانند آن چیزی که در بنچمارک Ashes of the Singularity دیده بودیم، مقدار 3GHz بوده و امتیاز کسب شده‌ی آن ۲۲۱۲ است که با همین کلاک هم مقدار بسیار جالبی است. به هر حال می‌توان با افزایش کلاک عدد به دست آمده را افزایش داد و نتایج بهتری را کسب کرد که باید منتظر بمانیم و ببینیم که حد نهایی تلاش مهندسان اینتل تا چه مقداری خواهد بود.

با تمامی این‌ها برداشت اولیه از برابر بودن این پردازنده و پردازنده‌ی Threadripper 2990X در حالت هسته‌های تکی صحبت می‌کنند و برای همین باید منتظر بمانیم و ببینیم که اینتل به صف آرایی هسته‌های زیاد AMD پاسخ می‌دهد یا نه. اما به هر جهت این مسئله شرایط بسیار خوب رقابتی را بوجود آورده که مطمئناً بیشتر سود حاصل از آن را مصرف کنندگان این دو کمپانی به دست خواهند آورد.


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 31 خرداد 1397 ساعت: 15:08
برچسب ها : ,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش