تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 32
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,438
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,425
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 20
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 482
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 431
    بازدید هفته بازدید هفته : 14,951
    بازدید ماه بازدید ماه : 91,712
    بازدید سال بازدید سال : 360,973
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,158,032

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.149.244.67
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 08 تیر 1403

اسکوئر انیکس قصد دارد از عنوان Nier: Automata یک فرانچایز بزرگ بسازد

اسکوئر انیکس قصد دارد از عنوان Nier: Automata یک فرانچایز بزرگ بسازد

شرکت «اسکوئر انیکس» (Square Enix) توانایی زیادی در آینده بازی NierR: Automata مشاهده می‌کند، و باور دارد که این عنوان می‌تواند به یکی از مطرح‌ترین عناوین این شرکت تبدیل شود

نابر گزارش سالانه مالی شرکت که در اواخر ماه مارچ ۲۰۱۷ منتشر شد. بازی اکشن نقش‌آفرینی Nier: Automata که با همکاری «پلاتینیوم گیمز» (Platinum Games) توسعه یافت، ثابت کرد که توانایی موفقیت جهانی را داراست و درمجموع فروش دیجیتالی و فیزیکی توانست فروش بیش از ۲ میلیون نسخه را به‌دست آورد که فراتر از انتظارات سازندگان آن بود.

آقای «یوکو تارو» (Yako Taro) کارگردان بازی Nier: Automata است که پیش‌ازاین نیز بر روی عناوین  Drakengard  و  Nier اورجینال کار کرده بود. بازی Nier برای نخستین بار در رویداد E3 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۳ و اکس‌باکس ۳۶۰ معرفی شد و با فروش ناامیدکننده‌اش اسکوئر انیکس را برای ساخت دنباله آن سرد کرد.

اگرچه اسکوئر انیکس قصد ساخت ادامه بازی را نداشت اما بازی از ایده جذاب و متفاوتی برخوردار بود. بنابراین پلاتینیوم گیمز وارد عمل شد و به آقای تارو پیشنهاد ساخت یک نسخه فرعی از بازی به‌شرط تغییرات عمده در ژانر و اکشن بازی را داد که نتیجه آن شد Nier: Automata که برای دارندگان پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی هم‌اکنون قابل‌دسترس است.

با در نظر گرفتن آنچه که گذشت اسکوئر انیکس به این باور رسید که Nier نه تنها به یک بازی موفق تبدیل شد بلکه از آن به‌عنوان یکی از مورداحترام‌ترین عناوین نسل‌هشتم نام برده می‌شود. و به جهانیان یک بار دیگر کیفیت بالای بازی‌های ژاپنی را یادآوری کرد. همچنین نشان از قابلیت این فرنچایز برای موفقیت‌های آینده داد.


تاریخ ارسال پست: یکشنبه 02 مهر 1396 ساعت: 13:19
برچسب ها : ,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش