تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 10
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,833
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,487
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 12
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 8
    آي پي امروز آي پي امروز : 261
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 218
    بازدید هفته بازدید هفته : 19,404
    بازدید ماه بازدید ماه : 48,152
    بازدید سال بازدید سال : 236,132
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,033,191

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 52.14.45.36
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

نسل سوم از ساعت‌های هوشمند اپل با ارتباط LTE، پردازنده‌ای قدرتمندتر و شارژدهی بهتر معرفی شد

نسل سوم از ساعت‌های هوشمند اپل با ارتباط LTE، پردازنده‌ای قدرتمندتر و شارژدهی بهتر معرفی شد

اپل دقایقی پیش در کنفرانس خبری خود که این بار به صورت ویژه در مقر اصلی او در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود از نسل جدید از ساعت‌های هوشمند خود با نام Apple Watch Series 3 رونمایی کرد.

اپل در آغاز کنفرانس امشب خود، اعلام کرد که ساعت‌های هوشمند اپل واچ هم اکنون عنوان بهترین ساعت دنیا را دارا هستند و این کمپانی هم اکنون بزرگترین تولید کننده ساعت در دنیا محسوب می‌شود. اپل برای انجام این مقایسه از نام کمپانی‌های بزرگ دیگری همچون Rolex، Fossil و Omega نیز نام برد و نشان داد حتی توانسته است گوی رقابت را از این رقبای قدرتمند خود نیز بدزدد.

نسل سوم از ساعت‌های هوشمند اپل که طبق انتظار با عنوان Apple Watch Series 3 معرفی شده است در کنار قابلیت‌های مهم و عالی خود برای اولین بار قادر است از سیم کارت‌ها نیز پشتیبانی کند. به این ترتیب کاربران می‌توانند با استفاده از این ساعت‌های اپل ضمن ایجاد یک ارتباط LTE، به برقراری تماس‌های تلفنی بپردازند و حتی از این پس با استفاده از سرویس‌های پخش موسیقی تحت وب به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش کنند.

ساعت‌های هوشمند اپل واچ 3 همچنین دارای یک پردازنده دو هسته‌ای جدید هستند که اپل مدعی است تا 70 درصد نسبت به پردازنده‌های موجود در ساعت‌های اپل واچ 2 سریع‌تر هستند. این تراشه جدید که با نام W2 معرفی شده است قادر است تا 85 درصد ارتباط Wi-Fi سریع‌تری را فراهم کند و همچنین تا 50 درصد بازده انرژی بیشتری را داشته باشد. با توجه به اینکه امکان برقراری ارتباط LTE برای اولین بار در این ساعت‌های فراهم شده است به همین دلیل بهبود میزان بازده کل دستگاه بسیار مهم‌تر و با ارزش‌تر از قبل خواهد بود. اپل اعلام کرده است که کاربران با هر بار شارژ باتری این ساعت می‌توانند تا 18 ساعت از آن استفاده کنند.

اپل در کنفرانس معرفی این محصولات جدید خود اعلام کرد برای افزودن قابلیت برقراری ارتباط LTE به این ساعت‌های هوشمند مجبور شده است طراحی جدیدی را برای آن در نظر بگیرد. براساس اطلاعات منتشر شده به جای استفاده از آنتن‌های مرسوم و موجود در ساعت‌های هوشمند کنونی، ساعت اپل واچ 3 می‌تواند از صفحه نمایش خود به عنوان آنتن استفاده کند. سیم کارت پشتیبانی شده توسط این ساعت‌ها نیز از سیم‌ کارت‌های موجود کوچکتر است و تحت استاندارد جدیدی با عنوان Electronic Sim معرفی شده است. افزوده شدن قابلیت برقراری ارتباط LTE به این ساعت سبب شده است که در قیاس با نسل پیشین از ساعت‌های هوشمند اپل با بزرگ‌تر شدن 2.5 میلی متری پنل پشتی روبرو باشیم.

اپل اولین کمپانی نیست که ارتباط LTE را در ساعت‌های هوشمند خود گنجانده است. پیش از این سامسونگ و ال‌جی در محصولاتی نظیر Gear S3 و نسل دوم از ساعت‌های Watch Urbane این قابلیت عالی را در اختیار کاربران خود قرار داده بودند. با این وجود کاربران می‌توانند نسخه دیگری از ساعت اپل واچ 3 که دارای این قابلیت ارتباطی نیست را هم خریداری کنند.

سنسور شتاب سنج و سنسور تشخیص ضربان قلب جدید از دیگر قابلیت‌های تازه این نسل از ساعت‌های اپل است. این سنسور تشخیص ضربان قلب ضمن بهره‌مندی از یک رابط کاربری بسیار قدرتمندتر می‌تواند در صورت شناسایی تعداد ضربان‌های بالا و بیش از حد معمول کاربران خود را با یک پیغام اخطار باخبر کند. اپل اعلام کرده است که در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) سیستم عامل جدید Watch OS 4 را هم برای ساعت‌های هوشمند خود منتشر خواهد کرد.

براساس اطلاعاتی که از قیمت این ساعت‌های هوشمند در کنفرانس امشب اپل منتشر شد، نسخه همراه با قابلیت ارتباط LTE از این ساعت در حدود 399 دلار قیمت خواهد داشت. نسخه بدون پشتیبانی از سیم کارت نیز با قیمت 329 دلار در دسترس کاربران خواهد بود. اپل همچنین اعلام کرده است که با کاهش قیمت نسل اول از ساعت‌های این کمپانی، کاربران می‌توانند از این پس آن‌‌ها را با قیمت 249 دلار خریداری نمایند. ساعت‌های هوشمند اپل قرار است همراه با بندهای تازه و در دو رنگ جدید تحت عناوین Gold Aluminum و Black Ceramic روانه بازار شود. پیش فروش این محصولات از تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور) آغاز و تا تاریخ 22 سپتامبر (31 شهریور) ادامه خواهد داشت.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 28 شهریور 1396 ساعت: 21:52
برچسب ها : ,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش