تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3176
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 5
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,452
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 3,091
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 11
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 10
    آي پي امروز آي پي امروز : 301
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 332
    بازدید هفته بازدید هفته : 10,870
    بازدید ماه بازدید ماه : 78,847
    بازدید سال بازدید سال : 266,827
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,063,886

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.144.15.61
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : پنجشنبه 10 خرداد 1403

ال جی از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد

 ال جی از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد

ال جی با معرفی جی 2 اولین سری از پرچمداران زیبای خود را معرفی کرده بود اما پرچمداران ال جی به سختی توانسته بودند تنها عضو 5 گوشی پرفروش شوند و به همین دلیل ال جی برای معرفی پرچمدار بعدی خود کار سختی در پیش دارد. امسال و در نمایشگاه MWC 2016 ال جی از پرچمدار جدید خود یعنی جی 5 رونمایی کرد. اگرچه تعدادی از قابلیت های این گوشی پیش از رونمایی به بیرون درز کرده بود اما اکنون بعد از رونمایی نگاه دقیق تر و کامل تری به این گوشی خواهیم انداخت.

 پرچمدار جدید ال جی به پردازنده اسنپدراگون 820 مجهز شده است و با طراحی ماژولار قصد دارد به جنگ رقبا برود. طراحی بدنه گوشی لوکس تر از مدل های قبلی شده و در اولین برخورد کاملا این تفاوت به چشم می آید. صفحه نمایش 5.3 اینچی IPS کیفیت تصویر کاملا مطلوبی را در اختیار کاربر قرار داده و روشنایی و کنتراست قابل قبولی دارد. زمانی که صفحه گوشی خاموش باشد بخشی از بالای صفحه روشن بوده و ظیفه اطلاع رسانی از نوتیفیکیشن ها را به عهذه ذارد. این قابلیت که ال جی آن را always-on نام گذاری کرده بر طبق ادعای این شرکت در هر ساعت تنها 0.8 درصد باطری مصرف خواهد کرد.

پشت گوشی بر خلاف مدل قبلی از طراحی ویژه بی بهره است اما بالاخره بدنه فلزی به این سری از گوشی های ال جی راه پیدا کرده است و با کمک فنماوری micro-dazing خطوط آنتن هم دیگر روی بدنه گوشی دیده نمی شوند. دکمه روشن و خاموش هم طبق روال همیشگی ال جی در پشت بدنه جای گرفته و اینبار حسگر اثر انگشت نیز درون آن گنجانده شده است. دوربین گوشی ال جی نیز بالای همین کلید جای گرفته اما اینبار یک دوربین 8 مگاپیکسلی در یک سوی فلش و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در سوی دیگر آن قرار گرفته است.

ال جی جی 5 از 4 گیگابایت حافظه LPDDR4 استفاده میکند و در هنگام غرضه به سیستم عامل اندروید 6 مجهز خواهد بود. اما مهمترین قابلیت ال جی جی 5 ماژولار بودن آن است. قسمت پایینی گوشی جدا خواهد شد و باطری به همراه آن از بدنه خارج خواهد شد و میتوان باطری دیگری جایگزین آن کرد و دوباره داخل گوشی قرار داد. البته این تنها قابلیت این قسمت نیست و ال جی ماژول های Hi-Fi Plus DAC و Cam Plus را برای استفاده در این قسمت معرفی کرده است. ال جی جی 5 از دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی بهره می برد و باطری 400 میلی آمپر ساعتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. پرچمدار جدید ال جی در 5 رنگ به بازار عرضه خواهد شد.


تاریخ ارسال پست: یکشنبه 02 اسفند 1394 ساعت: 18:25
برچسب ها : ,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش