تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3189
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 14
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,159
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4,075
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 17
    آي پي امروز آي پي امروز : 154
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 294
    بازدید هفته بازدید هفته : 6,234
    بازدید ماه بازدید ماه : 82,995
    بازدید سال بازدید سال : 352,256
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,149,315

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.138.101.91
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : سه شنبه 05 تیر 1403

معرفی رسمی کنسول گیمینگ دستی لنوو Legion Go؛ رقیب جدی Steam Deck و نینتندو سوییچ وارد شد

معرفی رسمی کنسول گیمینگ دستی لنوو Legion Go؛ رقیب جدی Steam Deck و نینتندو سوییچ وارد شد

این روزها بسیاری از شرکت‌های بزرگ وارد بازار کنسول‌های گیمینگ قابل حمل شده‌اند. لنوو جدیدترین شرکتی است که امروز با معرفی محصولی تازه با عنوان Legion Go، به دنیای کنسول‌های قابل حمل ورود کرد. Legion Go نخستین کنسول ویندوزی و قابل حمل لنوو است که با در اختیار داشتن ویژگی‌ها و قابلیت‌های عالی انتظار می‌رود رقیبی جدی برای محصولات موجود در بازار باشد.

پس از انتشار انبوهی از اطلاعات و تصاویر از کنسول گیمینگ و قابل حمل لنوو با عنوان Legion Go، این شرکت ساعاتی پیش به صورت رسمی از این محصول خود رونمایی کرد. به نظر می‌رسد لنوو در طراحی این کنسول خود از محصولاتی مانند نینتندو سوییچ و همچنین کنسول Steam Deck الهام گرفته است و سعی کرده به مراتب محصول قدرتمندتر و بهتری را تولید و روانه بازار کند. با توجه به این موضوع انتظار می‌رود پس از عرضه Legion Go، بازار کنسول‌های گیمینگ قابل حمل بازهم داغ‌تر از گذشته شود.

کنسول بازی Legion Go لنوو

مشخصات کنسول لنوو Legion Go

براساس گزارش منتشر شده از سوی Theverge، کنسول گیمینگ Legion Go که نخستین کنسول ویندوزی و قابل حمل لنوو است در ماه اکتبر پیش‌رو روانه بازار می‌شود. لنوو برای این کنسول گیمینگ یک نمایشگر OLED و 8.8 اینچی با وضوح 2560 در 1600 پیکسلی یا QHD+ در نظر گرفته است. نمایشگر این کنسول گیمینگ دارای نسبت تصویر 16:10 و نرخ بروزرسانی 144 هرتزی نیز هست و انتظار می‌رود در این بخش به خوبی از پس اجرای بازی‌ها بربیاید.

کنسول Legion Go همچنین در بهترین پیکربندی خود از تراشه AMD Ryzen Z1 Extreme همراه با 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR5X بهره می‌برد. لنوو همچنین در بخش حافظه داخلی گزینه‌های فراوانی را پیش‌روی کاربران خود قرار داده است و امکان تجهیز این کنسول به حافظه‌های 256، 512 و 1000 گیگابایتی وجود دارد. همچنین می‌توان ظرفیت حافظه این کنسول را با استفاده از شیار microSD ارتقا داد.

طراحی کنسول بازی Legion Go لنوو

دسته کنترلر کنسول بازی Legion Go لنوو

از میان درگاه‌های ارتباطی این کنسول گیمینگ نیز می‌توان به جک صوتی 3.5 میلی‌متری و دو پورت USB-Type C اشاره کرد که از آن‌ برای انتقال اطلاعات با استاندارد USB 4.0، اتصال به نمایشگرهای مجهز به پورت DisplayPort 1.4 و همچنین شارژ دستگاه استفاده می شود. لنوو برای این کنسول گیمینگ فناوری شارژ سریع Power Delivery 3.0 را در نظر گرفته است که می‌تواند با سرعت بسیار خوبی باتری با ظرفیت عالی 49.2 وات ساعت آن را شارژ کند. این باتری از باتری موجود در کنسول‌های ROG Ally و Steam Deck ظرفیت بهتری دارد.

کنترلرهای کنسول Legion Go ظاهری شبیه به کنسول نینتندو سوییچ دارد و مشابه با آن می‌توان این کنترلرها را به بدنه اصلی متصل و یا از آن جدا کرد. ابعاد این کنسول همراه با این کنترلرها به 299 در 131 در 41 میلی‌متر می‌‌رسد. در صورتی که این کنترلرها را از بدنه اصلی جدا کنید نیز ابعاد آن به 210 در 131 در 20 میلی‌متر می‌رسد. لنوو اعلام کرده است که کنسول Legion Go همراه با کنترلرهای خود وزنی در حدود 854 گرم دارد. در صورت خارج کردن کنترلرها نیز این وزن به 640 گرم می‌رسد. هرکدام از کنترلرهای این کنسول نیز دارای یک باتری داخلی با ظرفیت 900 میلی آمپر ساعت هستند.

طراحی کنسول بازی Legion Go لنوو

نگهدارنده دسته کنسول بازی Legion Go

خبر خوب دیگر این است که کنسول Legion Go از انبوهی از فناوری‌های ارتباطی پشتیبانی دارد. می‌توان در این کنسول به ارتباط 5G و LTE دسترسی داشت. در بخش ارتباط بی‌سیم نیز فناوری‌های Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 برای این کنسول در نظر گرفته شده است. لنوو همچنین برای این کنسول خود دو اسپیکر دو وات تعبیه کرده که صدای بازی‌ها را به گوش کاربران خود می رسانند. برای یکی از کنترلرهای این کنسول یک پایه نگهدارنده مخصوص طراحی شده است که آن را با استفاده از یک صفحه لمسی به ماوس تبدیل می‌کند. این کنترلر همراه با پایه خود می‌تواند برای اجرای بهتر بازی‌های شوتر که به حرکت سریع ماوس نیاز دارند مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت کنسول لنوو Legion Go

کنسول Legion Go پس از عرضه در ماه اکتبر به صورت پیش‌فرض به سیستم عامل ویندوز 11 مجهز خواهد بود تا برای اجرای انبوهی از بازی‌ها آماده باشد. لنوو اعلام کرده است که این کنسول با قیمت 699 دلار عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد لنوو با انتخاب این برچسب قیمت سعی کرده است کنسول خود را هم تراز با کنسول ایسوس ROG Ally قرار دهد.


تاریخ ارسال پست: جمعه 10 شهریور 1402 ساعت: 23:56

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش