تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 9
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1,704
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,312
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 8
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 18
    آي پي امروز آي پي امروز : 250
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 262
    بازدید هفته بازدید هفته : 16,032
    بازدید ماه بازدید ماه : 28,217
    بازدید سال بازدید سال : 216,197
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,013,256

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.145.65.134
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : یکشنبه 23 اردیبهشت 1403

ردمی نوت 9 پرو و ردمی نوت 9 پرو مکس معرفی شدند

ردمی نوت 9 پرو و ردمی نوت 9 پرو مکس معرفی شدند

ردمی امروز از دو گوشی قدرتمند و خوش قیمت رونمایی کرد که قرار است دو تا هفته دیگر با قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار وارد بازار شوند.

سری نوت برند ردمی مدت‌هاست که به عنوان پادشاه گوشی‌های اقتصادی بازار شناخته می‌شود. این سری با ایجاد توازنی مناسب میان قیمت، عملکرد و قابلیت‌ها توانسته نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند. حالا به دنبال انتشار گزارش‌های مختلف تلفن‌های جدید این سری، ردمی امروز بالاخره از دو تلفن هوشمند جدید به نام‌های Redmi Note 9 Pro و Redmi Note 9 Pro Max رونمایی کرد.

 

ابتدا با ردمی نوت ۹ پرو مکس شروع می‌کنیم که مشخصات کلیدی بسیار خوبی برای یک گوشی اقتصادی دارد. این دستگاه به چیپست اسنپدراگون 720G، شش گیگابایت رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 و یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که با یک شارژر ۳۳ واتی شارژ می‌شود. ردمی می‌گوید باتری این دستگاه ظرف مدت ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد پر خواهد شد.

زیربرند شیائومی هم به ترند دوربین سلفی حفره‌ای پیوسته و آن را در مرکز بخش بالایی نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع LCD با کیفیت +FHD قرار داده است. این گوشی فاقد نرخ‌های نوسازی بالاست. دوربین سلفی ردمی نوت ۹ پرو مکس لنزی ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

تلفن هوشمند یادشده در قاب عقب از دوربینی چهارگانه استفاده می‌کند. این دوربین شامل یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی (با میدان دید ۱۱۹ درجه‌ای)، یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی (با فاصله کانونی ۲ سانتی متری) و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. ردمی تایید کرده که این گوشی حالت شبانه دارد و برای عکاسی حرفه‌ای از قابلیت تصویربرداری RAW هم پشتیبانی می‌کند.

این زیربرند شیائومی می‌گوید آن‌ها در لنز ۶۴ مگاپیکسلی این دستگاه از قابلیت کاهش نویز چند-فریمی استفاده کرده‌اند تا ۸ تصویر ۶۴ مگاپیکسلی را با یکدیگر ادغام شود و یک تصویر فول رزولوشن با کیفیت به دست آید. البته آن‌ها اظهار داشته‌اند که این ویژگی به ۶ گیگابایت رم نیاز دارد و به همین خاطر حداقل ۶ گیگابایت رم روی ردمی نوت ۹ پرو مکس قرار گرفته است.

Redmi Note 9 Pro

اگر به دنبال موبایل ارزان‌تری هستید، ردمی نوت ۹ پرو با قابلیت‌های شبیه به مدل مکس برای شما ساخته شده است. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 720G استفاده می‌کند و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. ردمی نوت ۹ پرو مجهز به نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +FHD است که دوربین سلفی آن در حفره‌ای در مرکز بخش بالایی این پنل قرار گرفته است. علاوه بر این، ردمی نوت ۹ پرو یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

قیمت این گوشی از مدل مکس کمتر است در نتیجه بخش‌هایی از آن ضعیف‌تر در نظر گرفته شده؛ برای مثال در ردمی نوت ۹ پرو حداقل ۴ گیگابایت رم (و حداکثر ۶ گیگابایت رم) وجود دارد و به جای شارژر ۳۳ واتی از شارژر ۱۸ واتی استفاده می‌کند.

این تلفن هوشمند در بخش دوربین نیز از قطعات ارزان‌تری استفاده کرده است. لنز اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی است اما همراه با آن همچنان یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی (با میدان دید ۱۱۹ درجه‌ای)، یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. این گوشی در بخش سلفی در یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.


هر دو مدل ردمی نوت ۹ پرو حسگر اثر انگشت جانبی، مادون قرمز، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، درگاه USB-C، پوشش P2I، گوریلا گلس ۵ و NavIC دارند. ردمی تمرکز زیادی روی سیستم بازخورد هپتیکی این دو دستگاه داشته و از موتور z-axis استفاده کرده است. این شرکت می‌گوید سیستم جدید آن‌ها از ۱۵۰ حالت از جمله اسکرول، اس‌ام‌اس، تایپ، ایمیل و غیره پشتیبانی می‌کند.

ردمی نوت ۹ پرو مکس در مدل ۶ + ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۲۰۲ دلار، در مدل ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۲۲۹ دلار و در مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۲۵۶ دلار به بازار می‌آید. در آن سو، ردمی نوت ۹ پرو در مدل ۴ + ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۱۷۵ دلار و در مدل ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۲۱۵ دلار وارد بازار خواهد شد.

هر دو گوشی با رنگ‌های آبی شفقی، سفید یخی و مشکی میان‌ستاره‌ای تولید شده‌اند. ردمی نوت ۹ پرو از تاریخ ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) و ردمی نوت ۹ پرو مکس از تاریخ ۲۵ مارس (۶ فروردین ۹۹) روانه بازار می‌شود.


تاریخ ارسال پست: جمعه 23 اسفند 1398 ساعت: 21:33

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش