تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 8
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,364
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,235
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 7
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 16
    آي پي امروز آي پي امروز : 387
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 347
    بازدید هفته بازدید هفته : 2,364
    بازدید ماه بازدید ماه : 31,112
    بازدید سال بازدید سال : 219,092
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,016,151

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.145.65.134
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

گوشی‌های بلک شارک ۳ و بلک شارک ۳ پرو با صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی، شارژر مغناطیسی و دکمه‌های پاپ‌آپ از راه رسیدند

گوشی‌های بلک شارک ۳ و بلک شارک ۳ پرو با صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی، شارژر مغناطیسی و دکمه‌های پاپ‌آپ از راه رسیدند

بلک شارک، زیر برند گیمینگ شیائومی، به تازگی گو‌شی‌های گیمینگ جدیدش را با انبوهی از قابلیت‌ها و امکانات گیمینگ معرفی کرده است. همان‌طور که از استراتژی شیائومی در چند سال گذشته می‌توان حدس زد، این گوشی‌ها ابتدا در چین در دسترس بوده و پس از مدتی به شکل جهانی هم عرضه می‌شوند.

بلک شارک ۳ پرو
نسخه‌ی پرو چند قابلیت دیگر را به مدل معمولی بلک شارک ۳ اضافه کرده و همچنین از نمایشگر بزرگ‌تری بهره می‌برد. صفحه نمایش این گوشی با سایز عظیم ۷/۱ اینچی از نوع OLED و با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است که البته سریع‌ترین نرخ نمونه برداری لمس را با ۲۷۰ هرتز در جهان داراست.

gsmarena_005 (1).jpg

این گوشی از اسنپ‌دراگون ۸۶۵ استفاده کرده و در نتیجه از شبکه‌ی 5G هم پشتیبانی می‌کند. همچنین در مشخصات آن پشتیبانی از وای‌فای ۶ هم به چشم می‌خورد. در بخش رم نیز دو گزینه‌ی ۸ و ۱۲ گیگابایتی در دسترس هستند که البته نسخه‌ی ۱۲ گیگابایتی از نوع سریع‌تر LPDDR5 بوده و نسخه‌ی ۸ گیگابایتی LPDDR4X است. برای حافظه هم تنها یک گزینه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی وجود دارد.

gsmarena_006.jpg

سری بلک شارک ۳ با دوربین سه‌گانه عرضه می‌شود که برای دوربین اصلی و واید، یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با لنزی با گشودگی دیافراگم f/1.8 موجود بوده، دوربین اولترا واید از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده و دوربین سوم هم یک نمونه‌ی ۵ مگاپیکسلی عمق سنج است. دوربین سلفی نیز وضوحی ۲۰ مگاپیکسلی دارد.

و حالا می‌رسیم به بهترین بخش این گوشی؛ بلک شارک ۳ پرو باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی داشته که از شارژ فوق‌العاده سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. شیائومی می‌گوید که چنین شارژری قادر است این باتری غول پیکر را در عرض تنها ۳۸ دقیقه از صفر به ۱۰۰ درصد برساند. همچنین اگر در حین بازی‌تان نیاز به شارژ کردن پیدا کردید،‌ می‌توانید به راحتی شارژر مغناطیسی آن را به پشت دستگاه متصل کنید. البته این روش شارژ تنها ۱۸ وات توان دارد اما برای چنین شرایطی کاملاً مناسب به نظر می‌رسد. به هر حال دیگر نیاز نیست تا با کابل USB تایپ سی متصل در هنگام شارژ و بازی کردن سر و کله بزنید!

gsmarena_004.jpg

یکی از مزیت‌های نسخه‌ی پرو، وجود دکمه‌های ماشه‌مانند فیزیکی با مکانیسم پاپ‌‌آپ است. این دکمه‌ها جای دکمه‌های لمسی حساس به فشار نسل قبل این سری را پر کرده‌اند. بلک شارک تا ۳۰۰٬۰۰۰ بار بالا و پایین رفتن این دکمه‌ها را تضمین می‌کند.

gsmarena_001 (2).jpg

بلک شارک ۳
نسخه‌ی معمولی این سری اما نمایشگر کوچک‌تر ۶/۶۷ اینچی و رزولوشن پایین‌تر فول اچ‌دی پلاس داشته، از دکمه‌های ماشه‌مانند پاپ‌آپ بی بهره بوده و همچنین دارای یک باتری کوچک‌تر ۴٬۷۲۰ میلی‌آمپرساعتی است. تفاوت دیگر این نسخه در گزینه‌های در دسترس رم و حافظه است که عبارتند از: ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه، ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه. اما بقیه‌ی مشخصات تفاوتی ندارند.

در واقع از نظر طراحی، هر دوی این گوشی‌ها یکسان هستند. ترکیب شیشه و فلز برای ساخت آن‌ها استفاده شده و هیچ حفره‌ای برای دوربین سلفی در پنل جلویی وجود ندارد. همچنین در این سری از یک سیستم خنک سازی ساندویچی بهبودیافته استفاده کرده که دو برابر نسل‌های پیشین از لوله‌های انتقال حرارت مسی در آن به کار رفته است. همچنین بسیار خوشایند است که امسال این دو نسخه بر خلاف نسل قبلی‌شان داری جک ۳/۵ میلی‌متری صدا نیز هستند.

gsmarena_008.jpg

نسخه‌ی معمولی در سه رنگ مشکی برق‌ آسا، خاکستری زرهی و نقره‌ای ستاره‌ای در دسترس است. این در حالی است که نسخه‌ی پرو تنها در دو رنگ مشکی فانتوم و خاکستری زرهی عرضه می‌شود. بلک شارک ۳ از تاریخ ۱۶ اسفند و با قیمت ۵۰۰ دلار برای مدل پایه‌اش قابل خرید بوده و نسخه‌ی پرو از ۲۷ اسفند و قیمت ۶۷۵ دلاری برای ظرفیت ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه می‌شود.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 20:35
برچسب ها : ,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش