تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 6
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 996
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1,970
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 7
    آي پي امروز آي پي امروز : 142
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 241
    بازدید هفته بازدید هفته : 15,080
    بازدید ماه بازدید ماه : 43,828
    بازدید سال بازدید سال : 231,808
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,028,867

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.143.214.56
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

گوشی Galaxy Z Fold 4 سامسونگ معرفی شد؛ بهترین تاشوی جهان برای حرفه‌ای ها

گوشی Galaxy Z Fold 4 سامسونگ معرفی شد؛ بهترین تاشوی جهان برای حرفه‌ای ها

سامسونگ امروز بالاخره در رویدادی از گوشی‌های تاشوی جدید خود رونمایی کرد. گوشی Galaxy Z Fold 4 به فناوری لولای جدید، نمایشگر بزرگ‌تر و تراشه اسنپدراگون مجهز شده و گزینه مناسبی برای کاربران حرفه‌ای و همین‌طور موبایل گیمرها به شمار می‌آید. در ادامه مشخصات Galaxy Z Fold 4 را بررسی می‌کنیم.

سامسونگ امروز در رویداد گلکسی آنپکد از گوشی‌های گلکسی Z فولد 4، گلکسی Z فلیپ 4 در کنار ساعت هوشمند سری گلکسی واچ 5 و گلکسی بادز 2 پرو رونمایی کرد. گوشی Galaxy Z Fold 4 به عنوان محصول اصلی این رویداد، به لیست گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ اضافه شده است.

سامسونگ در ابتدای معرفی به لولای جدید گوشی Galaxy Z Fold 4 اشاره کرده و می‌گوید فناوری جدید به آن‌ها اجازه داده بدون فدا کردن مقاومت، گوشی نازک‌تر سبک‌تری بسازند.

گوشی زد فولد 4

این گوشی از نمایشگر داخلی 7.6 اینچی برخوردار است که به پنل AMOLED 2x Infinity Flex مجهز شده و قادر است تصاویر را با رزولوشن 2179 در 1812 پیکسل برای کاربران به نمایش بگذارد. این نمایشگر از نسبت تصویر 21.6:18 برخوردار است و توسط +Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود.

نمایشگر گوشی نیز از نظر فناوری پیشرفت کرده و لایه فلزی نمایشگر با یک لایه پلاستیکی مجهز شده است. حال پنل نیز از مواد قوی‌تری تولید شده و نمایشگر قادر است علی‌رغم نازک ماندن، شوک خارجی را بهتر تحمل کند.

گوشی گلکسی z فولد 4

سامسونگ Galaxy Z Fold 4 را به شیشه فوق نازک یا UTG جدیدی مجهز کرده مقاومت پنل نمایشگر را افزایش می‌دهد. با بستن گوشی نیز به نمایشگر بیرونی 6.2 اینچی دسترسی خواهید داشت که نسبت تصویری برابر 23.1:9 دارد و مانند نمایشگر داخلی، از نرخ بروزرسانی تا 12 هرتزی پشتیبانی می‌کند.

حال می‌توانید با حالت Flex گوشی خود را در حالتی مانند یک لپ تاپ روی میز بگذارید و از برنامه‌های شخصی‌سازی شده برای این حالت استفاده کنید. این قابلیت همچنین امکان برقراری راحت تر تماس ویدئویی بدون نیاز به سه پایه را نیز برای کاربران فراهم می‌آورد.

گوشی Z فولد 4

سامسونگ روی قابلیت‌های مولتی تسکینگ تاکید کرده و کاربران از یک نوار وظیفه مانند PC برخوردار هستند. این نوار وظیفه دسترسی به اپ‌های مورد علاقه شما را آسان کرده است. شما می‌توانید روی نمایشگر 7.6 اینچی این گوشی اپلیکیشن‌های زیادی را در آن واحد اجرا کنید.

قلم S Pen نیز به قابلیت‌های جدیدی مجهز شده است. برای مثال می‌توانید آدرس یکی از مخاطبان خود را با قلم هایلایت کنید و آن‌ را به صورت مستقیم به اپ Google Maps بکشید تا نزدیک‌ترین مسیر برای شما نمایش داده شود. با قلم این گوشی همچنین می‌توانید روی ایمیل‌های خود تغییرات انجام دهید. این قلم همچنین قادر است گوشی را نیز از راه دور کنترل کند.

گوشی زد فولد 4

برای انجام عملیات پردازشی، از تراشه پرچم‌دار Snapdragon 8 Plus Gen 1 استفاده شده که تا 12 گیگابایت رم در کنار آن قرار می‌گیرد. گوشی Galaxy Z Fold 4 را می‌توان در کانفیگ‌هایی با 256، 512 یا 1 ترابایت حافظه داخلی در اختیار گرفت. تامین انرژی این سخت‌افزار قدرتمند نیز بر عهده باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی گذاشته شده که از شارژ سیمی 25 وات و شارژ بی‌سیم 15 وات پشتیبانی می‌کند.

گوشی گلکسی z فولد 4Z Fold 4 یک دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی دارد که زیر نمایشگر داخلی تعبیه شده است. نمایشگر بیرونی نیز یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی دارد. دوربین اصلی این گوشی از رزولوشن 50 مگاپیکسل برخوردار بوده و به فناوری لرزش‌گیر نوری و فوکوس خودکار پیکسل دوگانه مجهز شده است.

دوربین اصلی را لنز اولتراواید با حسگر 50 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.8 همراهی می‌کند. یک لنز تله‌فوتوی 10 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اوپتیکال 3 برابری نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. رزولوشن بالاتر باعث شده تا در عکاسی در شب تا 23 درصد پرنورتر باشد.

از دیگر خصوصیات گوشی Z Fold 4 می‌توان به حسگر اثر انگشت در کناره گوشی، پشتیبانی از قلم S Pen، فناوری eSIM، شبکه 5G، شبکه Wi-Fi 802.11ax، بلوتوث 5.2، NFC و اسپیکرهای دوگانه AKG اشاره کرد. این دستگاه در هنگام بسته بودن ضخامتی 15.8 میلی‌متری دارد که با بسته شدن به 6.3 میلی‌متر می‌رسد. 

zz-fold23.jpg

پیش فروش گوشی از امروز آغاز شده و عرضه نهایی از روز سوم شهریور آغاز می‌شود. نسخه 256 گیگابایتی Galaxy Z Fold 4 با قیمت 1799 دلار و نسخه 512 گیگابایتی با 1899 دلار به فروش می‌رسد. این گوشی در رنگ‌های مشکی، بژ و سبز خاکستری به فروش می‌رسد.


تاریخ ارسال پست: شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 11:27
برچسب ها : ,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش