تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 13
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 145
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,235
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 16
    آي پي امروز آي پي امروز : 65
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 347
    بازدید هفته بازدید هفته : 145
    بازدید ماه بازدید ماه : 28,893
    بازدید سال بازدید سال : 216,873
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,013,932

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.118.138.33
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

با بهترین پیشنهاد خریدی که تا به حال در دنیای موبایل ارائه شده آشنا شوید

با بهترین پیشنهاد خریدی که تا به حال در دنیای موبایل ارائه شده آشنا شوید

شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند در بسیاری کشورها معمولاً برای جلب توجه هر چه بیشتر مشتریان خود پیشنهادهای جذاب و خلاقانه‌ای را به آنها ارائه می‌کنند. البته شاید هیچ کدام از پیشنهادهایی که تا به امروز دیده و شنیده‌اید به اندازه پیشنهاد اخیر شرکت موتورولا جالب و جذاب نباشد.

برند موتورولا در حوزه گوشی هوشمند اگرچه در حال حاضر در اختیار شرکت لنوو است ولی همچنان از محبوبیت بسیار بالایی در کشور آمریکا برخوردار است و شاید یکی از دلایل آن، برنامه‌های خرید و پیشنهادهای بسیار جذابی باشد که به مشتریان خود می‌دهد.

نکته بسیار مهم در مورد موتورولا این است که این برند بیشتر پیشنهادهای خود را روی محصولات محبوبی می‌دهد که کاربران به آنها تمایل زیادی دارند و در واقع پیشنهادهای این شرکت روی محصولاتی نیست که به اصطلاح می‌گوییم روی دست شرکت باد کرده‌اند!

در یکی از پیشنهادهای اخیر این شرکت، موتورولا اعلام نموده که به افرادی که یک نسخه 64 گیگابایتی از گوشی جذاب Moto Z3 Play را خریداری کنند، یک نسخه 32 گیگابایتی از این محصول را نیز به صورت رایگان هدیه می‌دهد.

moto-promo.jpg

البته همانطور که می‌دانید این گوشی جدیدترین محصول موتورولا نیست ولی طراحی و مشخصات آن همچنان می‌تواند آنقدر جذاب باشد که برای خریدش افراد را تحریک نماید.

این گوشی از یک نمایشگر Super AMOLED در اندازه 6 اینچی و همچنین 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که دو دوربین 12 و 5 مگاپیکسلی در پشت و سنسور اثر انگشت را در کنار دستگاه مجتمع با دکمه پاور دارد.

در نهایت، موتورولا این گوشی را با قیمت 499 دلار عرضه می‌کند و همانطور که گفتیم با خرید آن می‌توانید یک نسخه 32 گیگابایتی را نیز به رایگان دریافت کنید. البته این خرید جذاب یک محدودیت زمانی دارد افرادی که قصد آن را دارند باید حداکثر طی مدت یک هفته که از روز گذشته شروع شده، نسبت به خرید این دو گوشی جذاب اقدام کنند.

این برنامه به اختصار BOGO (تقریباً معادل یکی بخر، دو تا ببر در زبان فارسی) نامیده می‌شود و موتورولا تا به امروز چندین بار آن را به اجرا درآورده است. نکته جالب دیگر این است که اگر کاربری بخواهد بدون برنامه BOGO این دو گوشی را بخرد باید مبلغ 350 دلار نیز برای خرید نسخه 32 گیگابایتی به صورت مجزا هزینه کند.

البته موتورولا برای هر چه پر زرق و برق کردن این پیشنهاد خود، نسخه 64 گیگابایتی را نیز با پک کامل که شامل یک موتو ماد به انتخاب کاربر از بین بلندگوی هوشمند مجهز به Amazo Alexa به قیمت تنها 50 دلار یا یک پاور بانک رایگان با قابلیت اتصال به گوشی به صورت مغناطیسی است ارائه می‌کند که بر ارزش هر چه بیشتر این طرح می‌افزاید.


تاریخ ارسال پست: دوشنبه 17 تیر 1398 ساعت: 10:47
برچسب ها : ,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش