تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 11
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 692
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,888
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 95
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 265
    بازدید هفته بازدید هفته : 692
    بازدید ماه بازدید ماه : 48,899
    بازدید سال بازدید سال : 236,879
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,033,938

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.117.184.189
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

مدیر‌عامل یوبی‌سافت از علت غیبت Splinter Cell می‌گوید

مدیر‌عامل یوبی‌سافت از علت غیبت Splinter Cell می‌گوید

ویس گیلموت در این باره گفت:« به وقتش همگی شاهد چیزی خواهیم بود، اما هم اکنون من نمی‌توانم چیز بیشتری بگویم.»

سال‌هاست که طرفدران منتظر یک نسخه‌ی جدید از سری بازی‌های محبوب Splinter Cell هستند. با این که طی چند سال گذشته شایعات مختلفی از این عنوان به گوش می‌رسید، اما هنوز هیچ کدام از آن‌ها تایید نشده‌اند و آخرین بازی که از این سری منتشر شد، Splinter Cell Blacklist در سال ۲۰۱۳ بود. سوالی که مطرح می‌شود این است که با وجود مدت تقریبا طولانی و درخواست‌های متعدد طرفداران، چرا شاهد انتشار بازی جدیدی از این سری نیستیم؟

ویس گیلموت(Yves Guillemot)، مدیر‌عامل یوبی‌سافت، طی مصاحبه‌ی اخیر خود با IGN، در مورد سری Splinter Cell و علت غیبت چند ساله‌ی آن صحبت کرد. طبق گفته‌های گیلموت، یوبی‌سافت خواهان ایجاد تغییراتی جدید و نوین در ساختار این سری بوده است در حالی که طرفداران نمی‌خواستند که بازی خیلی از ریشه‌های خود فاصله بگیرد؛ همین موضوع باعث شده تا این شرکت نسبت به ساخت نسخه‌ی جدید Splinter Cell مردد باشد.

البته محبوبیت یافتن سری بازی‌هایی نظیر Assassin’s Creed نیز در غیبت Splinter Cell بی‌تاثیر نبوده است، به طوری که توسعه‌دهندگان یوبیسافت بیشتر تمایل به ساخت نسخه‌ی جدیدی از Assassin’s Creed از خود نشان می‌دهند تا ساخت نسخه‌ی جدیدی از Splinter Cell. البته گیلموت گفت که در «زمانی مشخص» چیز‌های بیشتری در مورد Splinter Cell خواهیم شنید، اما پای خود را از این حد فراتر نگذاشت.

گیلموت گفت:

وقتی شما یک بازی می‌سازید، باید مطمئن شوید که کاری که انجام می‌دهد نسبت به کار‌های قبلیتان متنوع باشد. آخرین باری که Splinter Cell ساختیم، به شدت از طرف جامعه‌ی طرفداران تحت فشار قرار گرفته بودیم، طرفدارانی که می‌گفتند:«این را تغییر ندهید… این کار را نکنید… آن کار را نکنید… و…» همین باعث شد که بسیاری از تیم‌های ما نسبت به کار کردن روی Splinter Cell مردد باشند.

اما حالا مسئله‌ای وجود دارد و آن این است که عده‌ای در حال تمرکز بر روی این سری هستند. به وقتش شما شاهد چیزی خواهید بود اما هم‌اکنون من نمی‌توانم چیز دیگری در این باره بگویم. البته به خاطر محبوبیت Assassin’s Creed و برخی دیگر از بازی‌های ما، مردم بیشتر می‌خواستند تا روی آن‌ها وقت بگذارند، پس ما هم مجبور بودیم تا از خواسته‌ی آن‌ها تبعیت کنیم.

گیلموت پیش از این نیز در مورد نسخه‌ی جدیدی از Splinter Cell اظهار نظر کرده بود. همچنین چندی پیش مشخص شد که خانم جید ریموند، پیش از خروجش از یوبیسافت بر روی یک نسخه‌ی معرفی نشده از Splinter Cell کار می‌کرده است. امیدواریم به زودی شاهد رونمایی از بازی جدید Splinter Cell باشیم؛ به نظر می‌رسد که E3 امسال زمان خوبی برای این رونمایی باشد.


تاریخ ارسال پست: جمعه 23 فروردین 1398 ساعت: 12:13
برچسب ها : ,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش