تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 9
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 532
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,487
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 8
    آي پي امروز آي پي امروز : 100
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 218
    بازدید هفته بازدید هفته : 17,103
    بازدید ماه بازدید ماه : 45,851
    بازدید سال بازدید سال : 233,831
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,030,890

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.141.199.122
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

اولین جزییات رسمی از بازی Call of Duty 2019؛ منتظر یک بخش داستانی و تک‌نفره جذاب باشید اولین جزییات رسمی از بازی Call of Duty 2019؛ منتظر یک بخش داستانی و ت

اولین جزییات رسمی از بازی Call of Duty 2019؛ منتظر یک بخش داستانی و تک‌نفره جذاب باشید اولین جزییات رسمی از بازی Call of Duty 2019؛ منتظر یک بخش داستانی و ت

شرکت Activision که ناشر سری بازی‌های محبوب و پرطرفدار Call of Duty محسوب می‌شود امروز و در حاشیه کنفرانس خبری مربوط به اعلام دستاوردهای مالی خود در سه ماهه گذشته، به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه 2019 از سری بازی‌های Call of Duty، دارای یک بخش داستانی یا Campaign جدید خواهد بود.

 

Activision امروز با برگزاری یک کنفرانس خبری، به تشریح جدیدترین گزارش از دستاوردهای مالی خود پرداخت و همچنین نخستین جزییات از نسخه جدید از سری بازی‌‌های Call of Duty که قرار است در سال جاری میلادی عرضه شود را هم اعلام کرد. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی این شرکت، این نسخه جدید دارای یک بخش داستانی یا Campaign جدید است و همچنین یک بخش وسیع و عالی چند نفره و همچنین Co-Op را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

مدیر شرکت Activision، آقای Rob Kostich در این نشست خبری اعلام کرد: "عرضه‌ای که قرار است در پاییز امسال صورت بگیرد برای کاربران و طرفداران ما بسیار جذاب خواهد بود. این یک بازی فوق العاد است و قرار است دارای یک بخش تک‌نفره کاملاً جدید باشد و همچنین یک بخش چند نفره وسیع و بزرگ و همچنین Co-Op را در خود جای خواهد داد." وی همچنین در ادامه اظهار کرد که این شرکت برای معرفی و نمایش این بازی بی‌صبرانه منتظر است چرا که محتویات جذابی را برای آن آماده کرده است. مدیر Activision همچنین اعلام کرده است که متاسفانه در حال حاضر قادر نیست اطلاعات بیشتری را از این بازی منتشر کند اما مطمئناً کاربران در آینده با شنیدن جزییات بیشتر، شگفت زده خواهند شد. یکی دیگر از مدیران بلند پایه Activision نیز در این نشست خبری حضور داشت و اعلام کرد که این بازی، یک گام بزرگ و رو به جلو برای ارتقا این سری از بازی‌ها خواهد بود و از مهم‌ترین اصولِ عنوان‌ بازی‌های Call of Duty که در گذشته موجب موفقیت‌ آن شده است پیروی می‌کند.

براساس اطلاعات موجود، نسخه 2019 از سری بازی‌های Call of Duty قرار است توسط استودیو Infinity Ward تولید شود. این استودیو پیش از این بازی‌های Infinite Warfare، Call of Duty: Ghosts و سری بازی‌های پرطرفدار Modern Warfare را طراحی و ساخته است. Activision پیش از این و در سال 2014 اعلام کرده بود که از این پس سری بازی‌های Call of Duty، در یک دوره سه ساله توسط سه استودیو Sledgehammer، Treyarch و Infinity Ward تولید خواهد شد. به این معنی که در هر سال یکی از آن‌ها مسئولیت طراحی و ساخت این بازی‌ها را برعهده خواهد داشت.

حضور یک بخش تک‌نفره در نسخه جدید از بازی‌های Call of Duty، خبری خوب برای طرفداران این بازی محسوب می‌شود. چندی قبل و در هنگام عرضه بازی Black Ops 4 شایعاتی منتشر شده بود که نشان می‌داد، نسخه 2019 از این بازی‌ها دارای یک بخش تک‌نفره و داستانی جدید خواهد بود. اکنون این اطلاعات منتشر شده از سوی Activision این شایعات را به خوبی تایید می‌کند.

بازی Black Ops 4 که در سال گذشته میلادی عرضه شد، اولین عنوان از این سری از بازی‌ها بود که بخش داستانی یا Campaign را در اختیار کاربران خود قرار نمی‌داد. این موضوع در هنگام معرفی این بازی با انتقادات فراوانی از سوی کاربران همراه شد، اما استقبال قابل توجه از آن در هنگام عرضه نشان داد که در عصر مدرن امروزی، یک بخش چند نفره جذاب نیز می‌تواند محرک کافی برای فروش مناسب یک بازی باشد. انتظار می‌رود جزییات بیشتر از این بازی در نمایشگاه E3 پیش‌رو منتشر شود. گفته می‌شود Activision، قصد دارد این بازی را در کنفرانس مایکروسافت در این نمایشگاه به همگان معرفی کند.

این اطلاعات در حالی منتشر شده است که سایت بلومبرگ امروز در گزارشی اعلام کرد که این روزها وضعیت مالی Activision در شرایط مساعدی قرار ندارد و این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک 800 کارمند خود را اخراج کند. این در حالی است که فروش بازی Black Ops 4 در سال گذشته چند رکورد جدید را برای این شرکت به ارمغان آورده است.


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 25 بهمن 1397 ساعت: 15:40
برچسب ها : ,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش