تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 10
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 877
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1,970
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 7
    آي پي امروز آي پي امروز : 133
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 241
    بازدید هفته بازدید هفته : 14,961
    بازدید ماه بازدید ماه : 43,709
    بازدید سال بازدید سال : 231,689
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,028,748

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.147.85.183
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

میان رده جدید شیائومی ردمی 7 با پردازنده اسنپ دراگون 632 در چین معرفی شد

میان رده جدید شیائومی ردمی 7 با پردازنده اسنپ دراگون 632 در چین معرفی شد

میان رده‌های سری ردمی شرکت شیائومی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت ساخت قابل قبول طرفداران بسیاری دارند. شیائومی امروز به طور رسمی از نسخه جدید میان رده ردمی 7 با تراشه‌های اسنپ دراگون 632 و باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی در کشور چین رونمایی کرد.

اولین موردی که در طراحی ردمی 7 توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، کاهش حاشیه صفحه نمایش به لطف استفاده از بریدگی ناچ قطره‌ای است. میان رده ردمی 7 از صفحه نمایش 6.36 اینچی HD+ با نسبت ابعاد 19:9 بهره می‌برد. شیائومی برای محافظت از صفحه نمایش این گوشی در برابر ضربه و خط افتادگی از Gorilla Glass 5 و به منظور محافظت در برابر پاشش آب از ماده نانو محافظ P2i استفاده از کرده است؛ همچنین شیائومی با استفاده از فناوری ویژه‌ای میزان نور آبی را در این صفحه نمایش کاهش داده است تا آسیب کمتری به چشم کاربران در استفاده طولانی مدت وارد شود.

شیائومی برای تامین قدرت پردازشی ردمی 7 از تراشه اسنپ دراگون 632 استفاده کرده است. این گوشی در سه نسخه با حافظه رم و فضای ذخیره سازی متفاوت عرضه می‌شود که به ترتیب نسخه پایه آن از حافظه رم 2 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 16 گیگابایتی بهره می‌برد و دو نسخه دیگر هم با حافظه رم 3 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی و یک نسخه ویژه با حافظه رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی هم عرضه خواهد شد. یکی دیگر از تغییرات بزرگ ردمی 7 نسبت به نسل قبل، استفاده از باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی است که طبق ادعای شیائومی ردمی 7 به کمک این باتری قدرتمند می‌تواند در حالت استندبای تا 400 ساعت شارژ نگه دارد.

در بخش عکاسی، شیائومی برای دوربین اصلی ردمی 7 از ماژول دوربین دوگانه با لنزهای 12 و 2 مگاپیکسل استفاده کرده است که لنز 2 مگاپیکسل این دوربین نقش سنسور عمق سنج را ایفا می‌کند. در واقع ماژول دوربین این میان رده با ماژول دوربین پرچمدار قدیمی شیائومی Mi 6 یکسان است، اما از نظر نرم افزاری به قابلیت عکاسی با هوش مصنوعی مجهز شده است. بر روی ناچ قطره‌ای صفحه نمایش ردمی 7 یک لنز 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی نصب شده است که از قابلیت زیبایی سازی بهره می‌برد و همچنین می‌توان از این دوربین برای قابلیت امنیتی تشخیص چهره هم استفاده کرد.

ردمی 7 از محدود گوشی‌های بازار است که همچنان از جک 3.5 میلی‌متری پشتیبانی می‌کند. در نگاه اول رنگ و طراحی بدنه گوشی ردمی 7 کم گمراه کننده است و ممکن است خیال کنید که بدنه این میان رده از شیشه ساخته شده است، در صورتی که جنس بدنه این محصول از پلاستیک پلی کربنات است؛ این میان رده در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز عرضه می‌شود.رنگ‌های آبی و قرمز ردمی 7 مانند ترکیب رنگی اکثر میان رده‌های جدید چینی، نسبت به نور محیط واکنش نشان می‌دهند. نسخه پایه گوشی ردمی 7 با قیمت حدودی 105 دلار، نسخه دوم با حافظه رم 3 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی حدود 120 دلار و نسخه ویژه آن با حافظه رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی حدود 150 دلار قیمت خواهد داشت. این گوشی در تاریخ 26 مارس در بازار چین عرضه خواهد و فعلاً شیائومی تصمیمی برای عرضه این محصول در بازار هندوستان و دیگر بازارهای جهانی ندارد.


تاریخ ارسال پست: دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت: 23:18

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش