تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 13
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,481
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,487
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 11
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 8
    آي پي امروز آي پي امروز : 243
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 218
    بازدید هفته بازدید هفته : 19,052
    بازدید ماه بازدید ماه : 47,800
    بازدید سال بازدید سال : 235,780
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,032,839

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.223.122.15
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

شیائومی دو پرچم دار تمام فلزی خود را معرفی نمود

شیائومی دو پرچم دار تمام فلزی خود را معرفی نمود

کمپانی شیائومی روز گذشته در Beijing اولین گجت های خود با بدنه تمام فلزی را معرفی نمود. در این مراسم از گوشی هوشمند Redmi Note 3 و تبلت Mi Pad 2 رونمایی شد.

گوشی مذکور دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی، سنسور تشخیص اثر انگشت و باتری ۴۰۰۰ mAh می باشد. بعلاوه این گوشی از آخرین نسخه از سیستم عامل MIUI 7 که سیستم عاملی مبتنی بر اندروید قلم داد می شود، برخوردار است.

گوشی Redmi Note 3 از پردازنده MediaTek Helio X10 بهمراه ۲ گیگابایت رم بهره مند است. هم چنین می توان به دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت گوشی و پشتیباتی از دو سیم کارت ۴G بطور همزمان در این گوشی اشاره نمود.

این محصول در سه رنگ نقره ای، طلایی و خاکستری تیره و در دو مدل عرضه خواهد شد. در مدل اول، این گوشی دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است که به قیمت ۱۴۰ دلار بفروش می رسد و برای مدل دوم با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، قیمت ۱۷۲ دلار لحاظ شده است.

با توجه به قیمت در نظر گرفته شده برای گوشی Redmi Note 3، این گوشی نیز به رقابت با گوشی هایی همانند Moto G با قیمت ۱۷۹ دلار و Honor 4X با قیمت ۱۶۸ دلار برمی خیزد اما Redmi Note 3 ویژگی هایی دارد که آن را در مقابل محصولات مشابه پیشتاز می کند. از جمله این ویژگی ها می توان به بدنه تمام فلزی، سنسور تشخیص اثر انگشت و میزان شارژ دهی بسیار بالا اشاره نمود که رقبای وی در این حدود قیمتی از این مشخصه ها برخوردار نیستند.

xiaomiredminote3-3 xiaomiredminote3-2 xiaomiredminote3-1

کمپانی شیائومی تبلت Mi Pad 2 که نسل بعدی تبلت های محبوب این کمپانی می باشد را نیز معرفی نمود. این تبلت همانند نسل قبلی خود از صفحه نمایش ۷٫۹ اینچی برخوردار است اما از لحاظ ضخامت ۱۸ درصد نازکتر و از لحاظ وزنی ۳۸ گرم سبک تر نسب به نسل قبلی خود است که نهایتا به ضخامت ۶٫۹۵ mm و وزن ۳۲۲ گرم رسیده است.

از مشخصات فنی تبلت Mi Pad 2 می توان به پردازنده ۴ هسته ای اینتل Atom با فرکانس ۲٫۲۴ GHz، دو گیگابایت رم، صفحه نمایش با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ و تراکم پیکسلی ۳۲۶ ppi، دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی، دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی و باتری ۶۱۹۰ mAh با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع اشاره کرد.

کمپانی شیائومی مدعی است این تبلت قادر خواهد بود با یک بار شارژ کامل بیش از ۱۲٫۵ ساعت مطالعه و تماشای فیلم را پوشش دهد.

اتصال USB-C و حالت مخصوص مطالعه از دیگر ویژگی های این تبلت می باشد. در حالت مخصوص مطالعه میزان نور آبی به دلیل جلوگیری از خستگی چشم، در صفحه نمایش کاهش می یابد.

تبلت های Mi Pad 2 در دو رنگ طلایی و خاکستری تیره عرضه می شوند. نسخه ۱۶ گیگابایتی آن به قیمت ۱۵۶ دلار و نسخه ۶۴ گیگابایتی به قیمت ۲۰۳ دلار به فروش خواهند رسید.

با توجه به آخرین گزارش ها، کمپانی شیائومی قصد دارد تا در کنار این تبلت که مبتنی بر سیستم عامل MIUI 7 می باشد، نسخه دیگری مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت، در اواخر دسامبر ارائه کند. بدین ترتیب رقابت بین کمپانی شیائومی با دیگر کمپانی های تولید کننده تبلت همانند Asus و Dell بسیار حساس تر خواهد شد.

xiaomimipad2-2 xiaomimipad09 xiaomimipad01 xiaomimipad03 xiaomimipad2-4

هر دو محصول معرفی شده اخیر توسط کمپانی شیائومی، در تاریخ ۲۷ نوامبر بصورت آنلاین در سایت رسمی شیائومی و هم چنین در تمامی فروشگاه های Mi Home چین به جهت فروش عرضه خواهد شد.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 04 آذر 1394 ساعت: 19:59

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش