تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3164
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 14
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1,973
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,463
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 10
    آي پي امروز آي پي امروز : 234
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 241
    بازدید هفته بازدید هفته : 6,830
    بازدید ماه بازدید ماه : 19,015
    بازدید سال بازدید سال : 206,995
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,004,054

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.216.251.37
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

جزئیات کاملی از نرخ فریم نهایی نسخه PC از بازی Dark Souls 3 مشخص شد

جزئیات کاملی از نرخ فریم نهایی نسخه PC از بازی Dark Souls 3 مشخص شد

سومین نسخه از سری بازی های دارک سولز به زودی مهمان خانه های هوداران این مجموعه خواهد شد و از همین رو انتظار ها برای ملاقات با این بازی جدید و پر طرفدار تنها چند هفته ی دیگر به درازا خواهد انجامید. با نزدیک تر شدن به تاریخ انتشار بازی Dark Souls 3 شاهد این نکته هستیم که به تدریج جزئیات تازه ای از گیم پلی و سایر ویژگی های فنی این اثر در اختیار چشم انتظاران آن قرار می گیرد و اندک اندک اندک تمامی دانسته های علاقه مندان این بازی در رابطه با زیر و بم آن در حال نهایی شدن هستند. در این میان چشم انتظاران نسخه ی PC از بازی Dark Souls 3 اکنون به طور دقیق می دانند که باید انتظار چه ویژگی هایی را در بخش تنظیمات گرافیکی این اثر داشته باشند و در عین حال بازی مورد انتظار خود را در نهایت با چه نرخ فریمی تجربه نمایند.

 

 

به تازگی نمایش جدیدی از گیم پلی نسخه ی PC از بازی Dark Souls 3 تحت تنظیمات گرافیکی بالا (High) منتشر شده است که اطلاعات نهایی این بخش از بازی را در اختیار چشم انتظاران نسخه ی PC از بازی Dark Souls 3 قرار داده است. در واقع طی نمایش مذکور ویژگی هایی نظیر کیفیت سایه ها ، کیفیت باز تاب ها ، کیفیت نورپردازی ، کیفیت سطح رویی آب ، کیفیت افکت ها ، عمق میدان تصویر ، کیفیت بافت ها و تکنیک هایی نظیر MB و SSAO در حالت بالا یا High تنظیم شده بودند. بنا بر این در نسخه ی PC از بازی Dark Souls 3 شاهد وجود تمامی تنظیمات مذکور خواهیم بود که بنا به دلخواه تجربه کنندگان این اثر قابل تغییر هستند. همچنین با توجه به تایید نهایی سازندگان و ناشر این بازی یعنی اعضای استودیو From Software و همچنین شرکت نامکو بندای، نرخ فریم نهایی نسخه ی PC از بازی Dark Souls 3 برای آن دسته از گیمر هایی که سیستم های کامپیوتری مورد استفاده قرار گرفته توسط آن ها برای اجرای این بازی به قدر کافی قدرتمند به نظر می رسد، رقمی معادل 60 فریم در ثانیه خواهد بود. این در حالی است که طی هفته های اخیر شایعات مختلفی پیرامون بازی Dark Souls 3 وجود داشت مبنی بر این که نرخ فریم نهایی نسخه ی PC از این بازی نیز همانند نسخه های کنسولی بر روی رقم 30 فریم در ثانیه قفل خواهد بود و این رقم به هیچ وجه قابل افزایش نیست. شایعاتی که به دلیل کیفیت اجرایی بسیار ضعیف نسخه های پیشین سری Dark Souls بر روی پلتفرم PC از سوی بسیاری از چشم انتظاران نسخه ی سوم این مجموعه بر روی کامپیوتر های خانگی مورد باور قرار گرفته بود. اما سازندگان بازی Dark Souls 3 بالاخره به طور رسمی بر روی این شایعات خط بطلان کشیدند و خیال علاقه مندان به نسخه ی PC از این اثر را اندکی راحت نمودند.

 dark-souls3

البته در نمایش اخیر این بازی بر روی پلتفرم PC که تحت تنظیمات گرافیکی بالا و توسط کارت گرافیکی GTX 980 به انجام رسیده بود در برخی از صحنه های گیم پلی این اثر مقادیری افت فریم وجود داشت که اندکی از روانی فرآیند اجرای این بازی می کاست. با این حال تنها همین نکته که بازی Dark Souls 3 بتواند بر روی پلتفرم PC با نرخ فریمی نزدیک به 60 فریم در ثانیه و به شکلی روان و مناسب اجرا شود خود می تواند نکته ی مثبتی باشد. چرا که کیفیت اجرای هر دو نسخه ی پیشین این مجموعه بر روی پلتفرم کامپیوتر های خانگی با مشکلات فراوانی همراه بود و بسیاری از تجربه کنندگان آثار مذکور بر روی پلتفرم PC رضایت چندانی از نوع تجربه ی خود نداشتند (مشکلاتی نظیر عدم کنترل مناسب دوربین و دشواری استفاده از ماوس و کی بورد در گیم پلی نسخه های مذکور). مشکلاتی که کاستی هایی نظیر افت میزان نرخ فریم بازی در برخی صحنه ها در برابر آن رنگ و جلوه ای نداشت و تنها عیب و ایرادی جزئی محسوب می شد. در این میان انتشار هم زمان نسخه ی PC و نسخه های کنسولی بازی Dark Souls 3 یکی از مهم ترین دلایلی به شمار می رود که هواداران این بازی را مجاب به پذیرفتن این نکته کرده است که سازندگان بازی Dark Souls 3 برای تمامی پلتفرم های مقصد این بازی به یک اندازه ارزش قائل شده اند و بنا بر این احتمالاً کیفیت اجرایی تمامی نسخه های Dark Souls 3 بر روی پلتفرم های مقصد این اثر کم و بیش در یک سطح خواهد بود. این در حالی است که نسخه های پیشین سری Dark Souls نه تنها بسیار دیر تر از نسخه های کنسولی به پلتفرم PC آمدند، بلکه کیفیت اجرایی آن ها بر روی کامپیوتر های خانگی نیز بسیار بد تر از نسخه های کنسولی بود. گفتنی است که بازی Dark Souls 3 در تاریخ 12 آوریل سال جاری بر روی سه پلتفرم PC ، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. این در حالی است که علاقه مندان به نسخه های کنسولی این بازی در کشور ژاپن ظرف سه روز آینده قادر به تجربه ی دو نسخه ی اکس باکس وان و پلی استیشن 4 از این اثر خواهند بود که زود تر از سایر نقاط جهان در سرزمین آفتاب تابان منتشر خواهند شد.       


تاریخ ارسال پست: دوشنبه 02 فروردین 1395 ساعت: 11:06
برچسب ها : ,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش