تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 7
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 157
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,888
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 34
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 265
    بازدید هفته بازدید هفته : 157
    بازدید ماه بازدید ماه : 48,364
    بازدید سال بازدید سال : 236,344
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,033,403

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.220.163.91
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

در بخش داستانی بازی Star Citizen با هنرمندان نام آشنا دیدار خواهید کرد

در بخش داستانی بازی Star Citizen با هنرمندان نام آشنا دیدار خواهید کرد

در دهه ی 90 میلادی و در دورانی که بازی های شبیه ساز پرواز محبوبیت فراوانی در نزد گیمر ها داشتند، کریس رابرتز بازی Wing Commander را به علاقمندان دنیای بازی های کامپیوتری معرفی کرد. اثری که در ابتدا بر روی سیستم عامل DOS منتشر شد و در ادامه به سبب موفقیت و محبوبیت فرای انتظارش بر روی سیستم عامل مذکور به پلتفرم های دیگری نظیر آمیگا نیز پا گذاشت. حدود سه سال پیش بود که هواداران بازی کلاسیک Wing Commander تکانی اساسی خورده و حسابی به هیجان آمدند. چرا که سازنده ی آن اثر محبوب و پر مخاطب یعنی کریس رابرتز به همراه تیم تحت سرپرستی اش در استودیو Cloud Imperium Games کار ساخت بازی جدیدی به نام Star Citizen را آغاز کردند. اثری که قرار است موفقیت های بازی Wing Commander را به گونه ای دیگر تکرار کند.

بازی Star Citizen نیز همچون جد بزرگوارش در واقع یک شبیه ساز پرواز است که قصد دارد علاوه بر پرواز با سفینه های فضایی، المان های آشنای حاضر در عناوین شوتر و همچنین مبارزه در فضا و مهم تر از آن داد و ستد های اقتصادی را در هم تلفیق کرده و به موجب ترکیب آن ها با یکدیگر، اثری بسیار جذاب را برای مخاطبان خود بیافریند. خالق اصلی این بازی یعنی آقای کریس رابرتز از سه سال پیش تا کنون توسط کمک های علاقمندان و شرکت در پروسه های جمع آوری وجوه نظیر کیک استارتر و همچنین جمع آوری کمک از طریق وب سایت رسمی خود، توانسته است سرمایه ای قابل توجه را برای تولید بازی Star Citizen تهیه نماید و از همین رو این بازی اکنون بودجه ای به اندازه ی عناوین بزرگ AAA برای توسعه و گسترش ساختار خود در دست دارد. به همین دلیل کارگردان اصلی این بازی یعنی آقای رابرتز تصمیم گرفته است تا بخش های جدیدی را به ساختار Star Citizen بیافزاید. به عنوان مثال این اثر در ابتدا قرار بود تنها یک بازی چند نفره ی آنلاین با ساختار کلان باشد اما در ادامه ی کار رابرتز تصمیم گرفت یک بخش داستانی مجزا را نیز به این بازی بیافزاید. بخشی به نام اسکادران 42 که در واقع با الهام از بازی Wing Commander ساخته خواهد شد. بر اساس بودجه ی قابل توجه این بازی آقای رابرتز تصمیم گرفته است تا از هنرپیشگان نام آشنا برای حضور در بخش اسکادران 42 استفاده نماید. به همین دلیل در این بخش داستانی از بازی Star Citizen هواداران می توانند با لیست بلند بالایی از هنر مندان نام آشنا دیدار کنند که از آن جمله می توان به گری اولد من (شخصیت سیریوس بلک در سری فیلم های هری پاتر) ، مارک همیل (لوک اسکای واکر معروف در مجموعه فیلم های جنگ ستارگان) ، جیلیان اندرسون (هنرپیشه سرشناس سریال پرونده های X) و اندی سرکیس (استاد موشن کپچر که نقش شخصیت گالم در سه گانه ی ارباب حلقه ها را بر عهده داشت) اشاره کرد.

 gary -oldman

از میان این هنرپیشگان تنها نقش گری اولدمن در بازی Star Citizen به طور کامل مشخص شده است. او که چندان با دنیای بازی های کامپیوتری نا آشنا نیست و پیش از این در بازی هایی نظیر Call of Duty: Black Ops و Lego Dimension نیز به عنوان صدا پیشه حضور داشته است، قرار است نقش دریا سالار بیشاپ را در این بازی بر عهده داشته باشد

 داستان بخش اسکادران 42 و همچنین بخش چند نفره ی بازی Star Citizen در قرن سی ام میلادی به وقوع می پیوندد. در نقاط مختلف کهکشان راه شیری که توسط امپراتوری متحد زمین اداره می شود. در واقع این تم آشنا را شاید از برخی جنبه ها بتوان با آثاری نظیر جنگ ستارگان یا پیشگامان فضا مقایسه کرد. گذشته از داستان گسترده و پر پیچش این اثر، بخش مهمی از گیم پلی بازی Star Citizen نیز علاوه بر مبارزه با سفینه های مهاجم در فضای بی کران، بر ساز و کار های اقتصادی تمرکز خواهد داشت که طی آن شما باید برای تامین مایحتاج خود و سفینه های فضایی موجود در این بازی به داد و ستد و مراوده با سایر ساکنین حاضر در ایستگاه های فضایی مختلف بپردازید. همچنین شما به عنوان شهروندی از اتحادیه ی امپراتوری زمین ناچار به پرداخت مالیات و مواردی از این دست نیز خواهید بود که مسلماً باید وجوه مورد نظر آن را از طریق همین فعالیت های اقتصادی تامین نمایید. در کل می توان گفت که گیم پلی بازی Star Citizen موارد متنوعی از فرآیند شبیه سازی در وجوه مختلف (از فضا نوردی گرفته تا فعالیت های اقتصادی) را برای مخاطبان خود فراهم آورده است که مسلماً به موجب آن ها عمق فراوانی را در این بخش از بازی شاهد خواهیم بود.

 star-citizen

در این تصویر می توانید لیست هنر مندانی که در بخش اسکادران 42 از بازی Star Citizen حضور خواهند داشت را مشاهده نمایید

 در پایان باید گفت که نسخه ی نهایی بازی Star Citizen در تاریخ فعلاً نامعلومی از سال 2016 میلادی برای دو پلتفرم ویندوز و لینوکس عرضه خواهد شد. ضمن این که جلوه های چشم نواز تصویری این بازی توسط موتور توانمند کرای انجین طراحی شده اند و در نمایش های اخیر این بازی رنگ و جلوه ی قابل توجهی را نمایان ساخته اند.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 21 مهر 1394 ساعت: 15:20
برچسب ها : ,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش