تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 9
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,728
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,487
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 12
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 8
    آي پي امروز آي پي امروز : 254
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 218
    بازدید هفته بازدید هفته : 19,299
    بازدید ماه بازدید ماه : 48,047
    بازدید سال بازدید سال : 236,027
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,033,086

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.189.170.206
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

موتورولا گوشی Moto G84 را با پردازنده اسنپدراگون 695 و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی کرد؛ تنها 245 دلار

موتورولا گوشی Moto G84 را با پردازنده اسنپدراگون 695 و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی کرد؛ تنها 245 دلار

موتورولا به‌تازگی گوشی میان‌رده جدید به نام Moto G84 را معرفی کرده است که در رده میان‌رده‌های مقرون به صرفه قرار می‌گیرد. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 695، ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه و دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز شده است.

گوشی موتورولا Moto G84 هفته گذشته در فروشگاه Flipkart ظاهر شد و حالا این گوشی میان رده جدید به صورت رسمی عرضه شده است. بر اساس مشخصات فنی درج شده در صفحه مربوط به این گوشی، Moto G84 به چیپست قدیمی Snapdragon 695 با پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G مجهز شده است که برای یک گوشی ارزان‌قیمت چندان بد نیست.

گوشی موتورولا Moto G84

از نظر حافظه و ظرفیت ذخیره‌سازی تنها یک گزینه قابل انتخاب در اختیار کاربران قرار گرفته که شامل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۴۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.

از دیگر مشخصات گوشی Moto G84 می‌توان به صفحه‌نمایش 6.55 اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز اشاره کرد. موتورولا وعده حداکثر نرخ روشنایی ۱۳۰۰ نیت را برای صفحه‌نمایش ۱۰ بیتی این گوشی هوشمند داده است.

دوربین قابل قبول برای یک گوشی میان رده ارزان‌قیمت

به گزارش Gsmarena، در وسط و بالای این صفحه‌نمایش سوراخ پانچ قرار دارد که در آن دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.45 قرار گرفته است. به جای سه دوربین همیشگی گوشی‌های میان‌رده موتورولا، این بار شاهد استفاده از دو دوربین در قسمتی پشتی هستیم که احتمالاً برای کاهش هرچه بیشتر هزینه تولید در نظر گرفته شده‌اند.

دوربین اصلی این گوشی یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی 1/1.5 اینچی با اندازه پیکسل 1.0 میکرومتر و لنز f/1.88 است. این سنسور دارای PDAF دوگانه و OIS است. در کنار دوربین اصلی هم یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با میدان دید 118 درجه و بدون فوکوس خودکار قرار دارد.

گوشی موتورولا Moto G84

هر دو دوربین از امکان ضبط ویدئو با رزولوشن 4K و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه پشتیبانی کرده و برای ثبت تصاویر بهتر در تاریکی به ویژگی دید در شب خودکار مجهز شده است.

گوشی Moto G84 از Dolby Atmos و Moto Spatial Sound پشتیبانی می‌کند که احتمالاً به لطف اسپیکرهای استریو می‌توانند صدای شفاف و قابل قبولی را در اختیار ما قرار دهند.

اندروید ۱۳ با ۳ سال پشتیبانی نرم‌افزاری Moto G84

در بخش نرم‌افزار نیز مشخص شده که گوشی میان‌رده جدید موتورولا با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ عرضه شده و این شرکت قول داده که اندروید ۱۴ و به‌روزرسانی‌های امنیتی ۳ سال آینده را هم دریافت کند.

گوشی موتورولا Moto G84

برای تأمین انرژی این گوشی نیز موتورولا تصمیم گرفته از یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی شارژ سریع ۳۰ وات استفاده کند. آداپتور شارژ سریع ۳۰ واتی نیز همراه با این گوشی درون جعبه آن قرار دارد.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این گوشی میان رده می‌توان به بلوتوث 5.1، وای‌فای 6، NFC، جک 3.5 میلی‌متری صدا و اسلات نصب دو عدد سیم‌کارت نانو اشاره کرد. گوشی Moto G84 هم اکنون با برچسب قیمت 245 دلار در فروشگاه Flipkart قابل سفارش است.


تاریخ ارسال پست: جمعه 10 شهریور 1402 ساعت: 23:50
برچسب ها : ,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش