تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 15
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1,279
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,888
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 140
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 265
    بازدید هفته بازدید هفته : 1,279
    بازدید ماه بازدید ماه : 49,486
    بازدید سال بازدید سال : 237,466
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,034,525

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.188.113.80
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

گوشی هوشمند آنر 60 SE با تراشه Dimensity 900 و طراحی دوربین مشابه آیفون 13 معرفی شد

گوشی هوشمند آنر 60 SE با تراشه Dimensity 900 و طراحی دوربین مشابه آیفون 13 معرفی شد

سرانجام ساعاتی پیش و در سکوت خبری کامل شرکت Honor از گوشی هوشمند آنر ۶۰ SE رونمایی کرد که در ادامه به بررسی مشخصات این گوشی هوشمند تازه نفس پرداخته‌ایم.

ظاهراً این شرکت برنامه‌ای برای معرفی این گوشی هوشمند تدارک ندیده بود و تنها به قرار دادن گوشی هوشمند آنر ۶۰ SE در وب‌سایت رسمی خود بسنده کرد. این گوشی سومین مدل از سری آنر ۶۰ است و پیش‌ از این شاهد عرضه نسخه‌ پایه‌ آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو بودیم.

با نگاهی به ظاهر این گوشی اولین چیزی که جلب توجه می‌کند، آرایش دوربین سه‌گانه‌ آن است که به نوعی از طراحی دوربین آیفون ۱۳ اپل الگوبرداری کرده است.

60se-2.jpg

گوشی میان‌رده آنر ۶۰ SE به پردازنده‌ Dimensity 900 مجهز شده و در کنار ۸ گیگابایت حافظه‌ رم قدرت پردازشی قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته آنر هنوز مشخصات رسمی این گوشی را اعلام نکرده است. اما بر اساس شایعات منتشر شده، گوشی آنر ۶۰SE از نمایشگر ۶.۶۷ نوع OLED با نرخ‌ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از  فضای رنگ P3 راهی بازار شده است.

یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی این گوشی را تامین کرده که با یک آداپتور ۶۶ واتی به سرعت شارژ می‌شود. علاوه بر این گوشی آنر ۶۰SE تنها ۱۷۳ گرم وزن دارد.

60se-2.jpg

از دیگر اطلاعات منتشر شده این گوشی هوشمند میان‌رده چینی می‌توان به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و رابط کاربری Magic UI 5.0 که به زودی به Magic UI 6.0 به‌روزرسانی می‌شود، اشاره کرد.

به نظر می‌رسد که مشخصات این گوشی در ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن ماه) هم‌زمان با فروش این گوشی توسط شرکت آنر منتشر می‌شود. در حال حاضر آنر امکان پیش‌فروش این گوشی هوشمند را برای کاربران فعال کرده تا از بین سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سبز، محصول مورد نظر را پیش‌خرید کنند.

همچنین باید گفت که نسخه‌ ۸ گیگابایت حافظه‌ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی این گوشی 345 دلار و نسخه‌ ۸ گیگابایت حافظه‌ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی آن نیز با قیمت 392 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

نسل قبلی این گوشی هوشمند یعنی آنر ۵۰SE حدود یک‌ سال قبل در کنار آنر ۵۰، آنر ۵۰ پرو راهی بازار شد. آنر ۵۰SE از نمایشگر ۶.۷۸ اینچی نوع LCD با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد. با وجود نمایشگر بزرگ و کیفیت خوب مواد اولیه‌ی استفاده شده در ساخت این گوشی، وزن آن ۱۹۱ گرم است که نسبت به آنر ۶۰SE کمی سنگین‌تر است.

نمایشگر این گوشی هوشمند هم همانند آنر ۶۰SE از طراحی مبتنی‌ بر حفره‌ی نمایشگر برای قرار دادن دوربین سلفی استفاده کرده است. در این نوع طراحی‌ها، دیگر خبری از نوار دور صفحه برای قرار گیری دوربین و سنسورهای دیگر نیست و به همین دلیل در ظاهر ابعاد نمایشگر کمی بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. همچنین نمایشگر آنر ۵۰SE از نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز، نسبت ابعاد ۲۰: ۹ و تراکم پیکسلی ۳۸۸ PPI پشتیبانی می‌کند.

همچنین سیستم دوربین آنر ۵۰SE همانند ۶۰SE از ۳ لنز تشکیل شده که متشکل از لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1٫۹، یک لنز اولتراوید ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2٫۲ و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2٫۴ است.

یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در حفره‌ی نمایشگر این گوشی هوشمند دیده می‌شود که از کیفیت خوبی برخوردار است. باید منتظر مشخصات رسمی آنر ۶۰SE در روز‌های آینده باشیم تا بیبنیم که این گوشی هوشمند میان‌رده چینی چه تفاوت‌هایی دیگری با نسل قبلی خود دارد.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 16:30
برچسب ها : ,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش