تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 12
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1,174
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,888
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 135
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 265
    بازدید هفته بازدید هفته : 1,174
    بازدید ماه بازدید ماه : 49,381
    بازدید سال بازدید سال : 237,361
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,034,420

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.133.114.221
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تلویزیون‌های اقتصادی سری Vision X2 آنر با انبوهی از قابلیت‌ها معرفی شدند

تلویزیون‌های اقتصادی سری Vision X2 آنر با انبوهی از قابلیت‌ها معرفی شدند

برند آنر که پس جدایی از هواوی توانسته اعتباری برای خود در بازار دست و پا کند حالا پس از مدت‌ها به سراغ معرفی محصولات جدید رفته و در جریان رویداد Smart Life خود از تلویزیون Vision X2 رونمایی کرده که در ادامه به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت.

آنر در رویداد Smart Life از تلویزیون‌های جدید خود رونمایی کرده است. تلویزیون Honor Vision X2 در سه مدل با اندازه‌های نمایشگر ۴٣، ۵۵ و ۶۵ اینچی راهی بازار می‌شود. هر سه مدل، دارای نمایشگری با وضوح 4K UHD و پوشش ٩٢ درصدی گسترده رنگی DCI-P3 هستند. که این میزان نسبت به نسل قبلی چیزی حدود ٢۵ درصد افزایش یافته است.

این تلویزیون‌ها از محتوای HDR10 پشتیبانی کرده و دارای بهینه‌‌سازی‌های مختلفی از جمله کاهش نویز تصویر هستند. همچنین این محصولات گواهینامه عدم وجود فلیکر و حفاظت از چشم را دریافت کرده‌اند. این تلویزیون هوشمند جدید، دارای طراحی حفره صدایی مستقل است و ادعا شده است که می‌توان به وسیله آن، با چهار پلتفرم اصلی ویدئو ارتباط برقرار کرد. همچنین کنترل صوتی هوشمند از راه دور و ویژگی‌هایی مانند تقسیم صفحه چندتایی، تأخیر کم و کیفیت تصویر بالاتر از قبل است.

اسمارت تی وی‌های آنر به تراشه مدیاتک مجهز شده‌اند و از چهار هسته‌ Cortex-A53 بهره برده و پردازنده گرافیکی آن هم Mali-G52 MC1 است. آنر ١۶ گیگابایت حافظه داخلی و ٢ گیگابایت حافظه رم برای تلویزیون‌های جدید خود در نظر گرفته است. همچنین Vision X2 دارای یک تراشه WLAN دو بانده بوده و آنتن MIMO 2×2 برای اتصال پر سرعت‌تر در این تلویزیون به کار رفته است.

علاوه بر این‌ تلویزیون Honor Vision X2 از قابلیت Cast + Projection بهره می‌برد که به لطف آن انتقال محتوا به تی وی ۶٠ درصد سریع‌تر انجام می‌شود. درگاه‌های یو‌اس‌بی Type-A و HDMI به همراه پورت RJ45 بر روی تلویزیون جدید تعبیه شده است. همچنین Vision X2 به رابط کاربری MagicUI اختصاصی این شرکت مجهز شده است. چینی‌ها می‌گویند که تجربه کاربری MagicUI بهبود یافته اما معلوم نیست که این رابط کاربری همان HarmonyOS است یا یک رابط کاربری دیگر بر پایه Android TV است.

در انتها باید گفته که قیمت مدل ۴٣ اینچی این تلویزیون برابر ٢٧٩ دلار بوده و نسخه ۵۵ اینچی نیز برچسب قیمتی ۴١٨ دلار دارد. همچنین قیمت نسخه ۶۵ اینچی Honor Vision X2 معادل ۵۴٢ دلار خواهد بود.


تاریخ ارسال پست: دوشنبه 05 مهر 1400 ساعت: 17:34

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش