تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 8
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,863
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,487
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 12
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 8
    آي پي امروز آي پي امروز : 262
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 218
    بازدید هفته بازدید هفته : 19,434
    بازدید ماه بازدید ماه : 48,182
    بازدید سال بازدید سال : 236,162
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,033,221

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.116.21.229
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

لپ تاپ Realme Book با 11 ساعت شارژدهی مداوم و بدنه فلزی معرفی شد

لپ تاپ Realme Book با 11 ساعت شارژدهی مداوم و بدنه فلزی معرفی شد

امروز روز مهمی برای برند ریلمی به شمار می‌آید، زیرا این شرکت در رویدادی، نسل اول لپ‌ تاپ‌های خود را به بازار معرفی کرده است. لپ‌ تاپ Realme Book یک محصول 14 اینچی و بسیار سبک بوده که به پردازنده‌های نسل 11 اینتل مجهز شده است.

علاوه بر پردازنده‌های بروز، ریلمی بوک یک باتری بسیار پر ظرفیت دارد که می‌تواند امکان استفاده بدون نیاز به شارژ مجدد تا 11 ساعت را برای کاربران فراهم کند. بدنه این دستگاه که در رنگ‌های آبی و خاکستری در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت، از جنس آلومینیوم ساخته شده است.

realmebook2.jpg

نمایشگر 14 اینچی این دستگاه با فناوری IPS تولید شده و قادر است محتوا را با رزولوشن 2160 در 1400 پیکسل برای کاربران به نمایش بگذارد. صفحه نمایش Realme Book همچنین نسبت تصویر 3:2 دارد و برای محافظت از آن در مقابل خراشیدگی و ضربه، از گوریلا گلس استفاده شده است.

شیائومی در طراحی این لپ تاپ موفق شده با حاشیه‌های بسیار نازک، به نسبت نمایشگر به بدنه 90 درصد دست پیدا کند که در دنیای لپ تاپ‌ها، عدد مطلوبی به شمار می‌آید. از دیگر خصوصیات نمایشگر ریلمی بوک می‌توان به پوشش 100 درصدی فضای رنگی sRGB و حداکثر روشنایی 400 نیت اشاره کرد.

realmebook3.jpg

علاقه‌مندان می‌توانند این لپ تاپ را در دو کانفیگ مختلف و با پردازنده‌های نسل یازدهمی Core i3 یا Core i5 اینتل در اختیار بگیرند و برای انجام عملیات گرافیکی، گرافیک مجتمع Iris XE در نظر گرفته شده است. ریلمی برای خنک کردن دستگاه در حین کار، از سیستمی دارای دو فن استفاده می‌کند.

ریلمی بوک در بخش حافظه، به رم 16 گیگابایتی از نوع LPDDR4x مجهز شده و برای ذخیره اطلاعات، 512 گیگابایت حافظه SSD در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از درگاه‌های ارتباطی لپ تاپ Realme Book می‌توان به یک پورت USB 3 تایپ C، پورت تاندربولت تایپ C، درگاه USB 3 تایپ A و جک هدفون اشاره کرد. بلندگوهای این دستگاه به وسیله Harman Kardon تنظیم شده‌اند و فناوری Wi-Fi 6 نیز دیگر ویژگی ارائه شده توسط این لپ تاپ خواهد بود.

realmebook4.jpg

نکته جالب این است که این محصول با ویندوز 10 به بازار خواهد آمد، اما امکان ارتقا به ویندوز 11، به صورت رایگان برای کاربران آن فراهم شده است. قابلیت PC Connect نیز به شما کمک می‌کند تا نمایشگر گوشی‌ ریلمی خود را در ریلمی بوک مشاهده کنید.

 تامین انرژی این دستگاه به یک باتری 54 وات‌ساعتی سپرده شده که شارژدهی تا 11 ساعت را برای آن فراهم می‌آورد. برای شارژ کردن Realme Book می‌توان از شارژر 65 واتی تعبیه شده در جعبه استفاده کرد که ظرف 30 دقیقه، شارژ را از 0 به 50 درصد می‌رساند.

realmebook5.jpg

شرکت ریلمی نسخه دارای پردازنده Core i3 و رم 8 گیگابایتی ریلمی بوک را به قیمت 630 دلار و نسخه دارای Core i5 را با برچسب قیمتی 810 دلار به فروش خواهد رساند. از روز 8 شهریور ماه، به عنوان تاریخ شروع عرضه این دستگاه یاد شده است.


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 28 مرداد 1400 ساعت: 9:37
برچسب ها : ,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش