تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 10
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 818
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,235
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 16
    آي پي امروز آي پي امروز : 208
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 347
    بازدید هفته بازدید هفته : 818
    بازدید ماه بازدید ماه : 29,566
    بازدید سال بازدید سال : 217,546
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,014,605

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.191.26.53
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

لارا کرافت و کارت های رنگارنگش

لارا کرافت و کارت های رنگارنگش

چند صباحی است که سازندگان بازی های کامپیوتری (خصوصاً عناوین موبایل) برای کسب سود بیشتر از مخاطبان خود (البته بدون محروم ساختن آن ها از انجام بازی رایگان) قابلیتی را به نام پرداخت درون برنامه ای طراحی کرده اند. توسط این قابلیت شما می توانید بخشی از امکانات بازی های مورد نظر خود که برای به دست آوردنشان باید وقت و زمان فراوانی صرف کنید را توسط پرداخت پول واقعی و در کسری از ثانیه به دست آورید. شاید بارز ترین و قابل لمس ترین مثال برای توصیف قابلیت داد و ستد درون برنامه ای، جواهرات (یا Gem های) موجود در بازی Clash of Clans باشند که مسلماً بسیاری از گیمر های ایرانی در کنار همتایان فرنگی شان برای تصاحب آن ها پول فراوانی را از کیسه ی خود بیرون رفته دیده اند. در واقع قابلیت داد و ستد درون برنامه ای را اکنون در بازی های کامپیوتری فراوانی می توان سراغ گرفت و بسیاری از عناوین غیر موبایل نیز در حال حاضر چنین امکانی را در ساختار خود می بینند. حتی جذابیت حضور این قابلیت سود آور در بازی های کامپیوتری ریز و درشت به حدی بوده که برخی شرکت های بزرگ بازی سازی نظیر کونامی تصمیم گرفته اند تمام برنامه های آتی خود را بر مبنای داد و ستد درون برنامه ای پایه ریزی کنند و به همین راحتی خط بطلانی بر پیشینه ی درخشان و حسرت آور خود بکشند! حال خبر می رسد که نسخه ی جدید سری مهاجم مقبره یعنی بازی Rise of The Tomb Raider نیز قرار است از چنین قابلیتی در ساختار خود استفاده کند.

البته نکته ی مثبت ماجرا این جاست که قابلیت پرداخت درون برنامه ای در بخش داستانی بازی Rise of The Tomb Raider وجود نخواهد داشت و حضور آن تنها در قسمت های جانبی این بازی تضمین شده خواهد بود. در واقع این قابلیت در قامت کارت هایی به نام Expedition Cards تعریف شده است. در بازی Rise of The Tomb Raider شما پس از به پایان رساندن بخش داستانی این اثر می توانید در قالب تکمیل چالش های موجود و یافتن تمامی اسرار مربوط به مقبره ها یا مواردی از این دست، بازی را در دنیای شبه Open World آن ادامه دهید. در این بخش های جانبی شما می توانید چالش های مهم و متنوعی را همراه با دوستانتان به سرانجام رسانده و برای کسب بهترین زمان ممکن در آن ها، با یکدیگر به رقابت بپردازید. مسلماً تکمیل این چالش ها به موجب استفاده از کارت های مذکور بسیار راحت تر خواهند بود. این کارت ها به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند و از طریق امتیاز هایی که در بخش داستانی بازی Rise of The Tomb Raider کسب کرده اید قابل تهیه هستند. اما در صورتی که امتیاز شما برای کسب این کارت ها کافی نباشد هیچ چاره ای ندارید جز این که آن ها را با پول واقعی خریداری نمایید. البته می توانید بخش هایی از بازی را دوباره تکمیل کنید و به موجب آن امتیاز دریافت نمایید که البته این امر خود مشمول صرف وقت و زمان بسیار خواهد بود.

 rise-of-the-tomb-raider

همان گونه که ذکر شد، این کارت ها به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند. دسته ای که از ارزش بیشتری برخوردارند و امکانات بهتر و قدرتمند تری را برایتان فراهم می آورند. مثلاً با بهره گیری از برخی کارت های این دسته می توانید در هنگام درگیری ها آسیب کمتری را متحمل شوید. نکته ی مهم در مورد این دسته از کارت ها آن است که یک بار مصرف نیستند و به صورت مدام می توان آن ها را به مصرف رساند. اما در مقابل کارت های یک بار مصرفی نیز وجود دارند که تنها یک بار می توانید از آن ها استفاده کنید و البته نسبت به کارت های دسته ی اول از ارزش و قدرت کم تری برخوردار هستند. در این میان کارایی برخی از کارت های مذکور نیز تنها برای سرگرمی و خنداندن مخاطب است. به عنوان مثال به موجب کاربرد برخی از این کارت ها، سر لارا یا دشمنان او بزرگ تر از حالت عادی می شود و به این ترتیب با تماشای قیافه های مضحک آن ها می توان لحظات شاد و مفرحی را تجربه کرد. به گفته ی کارگردان اصلی این بازی یعنی آقای نوح (نوآ) هیوز چیزی معادل 300 کارت مختلف در این بازی وجود خواهند داشت که هر کدامشان کاربرد های گوناگونی دارند. در پایان بد نیست بار دیگر یاد آوری کنیم که بازی Rise of The Tomb Raider در تاریخ 10 نوامبر امسال به شکل انحصاری برای دو کنسول خانگی نسل هفتم و هشتم مایکرو سافت یعنی Xbox 360 و boxOne منتشر خواهد شد. ضمن اینکه تاریخ انتشار این بازی برای پلتفرم PC در ماه مارس 2016 و برای کنسول انحصاری سونی یعنی PS4 نیز نوامبر سال آینده ی میلادی خواهد بود. در این میان به نظر می رسد که تنها سر دارندگان کنسول PS3 بی کلاه مانده است!

منبع:وبسایت سخت افزار


تاریخ ارسال پست: یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت: 11:56
برچسب ها : ,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش