تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 11
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1,921
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,312
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 10
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 18
    آي پي امروز آي پي امروز : 293
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 262
    بازدید هفته بازدید هفته : 16,249
    بازدید ماه بازدید ماه : 28,434
    بازدید سال بازدید سال : 216,414
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,013,473

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.136.18.48
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : یکشنبه 23 اردیبهشت 1403

وان پلاس 7T Pro با تراشه اسنپدراگون 855 پلاس معرفی شد؛ نسخه McLaren Edition نیز در راه است

وان پلاس 7T Pro با تراشه اسنپدراگون 855 پلاس معرفی شد؛ نسخه McLaren Edition نیز در راه است

شرکت وان پلاس، شب گذشته در مراسمی که در شهر لندن برگزار شد از نسخه جدید از گوشی‌های پرچمدار خود یعنی گوشی وان پلاس 7T Pro رونمایی کرد. می‌توان در این گوشی، چند ارتقا در بخش‌های مختلف را شاهد بود، هرچند که تغییرات صورت گرفته در قیاس با زمان عرضه گوشی وان پلاس 7T ناچیز است. طبق انتظار این گوشی در یک نسخه جدید دیگر با عنوان McLaren Edition نیز معرفی شده که در طراحی آن از خودروهای مسابقه‌ای شرکت مک‌لارن الهام گرفته شده است. در ادامه با جزییات کاملی از این دو گوشی هوشمند همراه خواهید بود.

گوشی وان پلاس 7T Pro به تراشه اسنپدراگون 855 پلاس مجهز است که به لطف سرعت کلاک بالاتری که نسبت به تراشه اسنپدارگون 855 دارد، می‌تواند موجب ارتقا عملکرد کلی دستگاه به میزان 15 درصد شود. نمایشگر 6.7 اینچی و OLED این گوشی نیز دارای وضوح 1440 در 3120 پیکسلی است و نرخ بروزرسانی 90 هرتزی را در اختیار دارد. استفاده از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 855 پلاس در کنار این نمایشگر می‌تواند این گوشی را برای اجرای بازی‌ها به محصولی بسیار ایده‌آل تبدیل کند.

Pricey-OnePlus-7T-pro-2.jpg

Pricey-OnePlus-7T-pro-3.jpg

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت وان پلاس، گوشی 7T Pro تنها در یک نسخه که دارای هشت گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 است عرضه می‌شود. با توجه به این موضوع، از نسخه‌های 6/128GB و 12/256GB از این گوشی خبری در کار نیست. این در حالی است که سال گذشته گوشی 7 Pro در این نسخه‌ها عرضه شده بود. البته علاقه‌مندان به 12 گیگابایت حافظه رم، می‌توانند نسخه McLaren Edition از این گوشی را خریداری کنند که در ادامه به معرفی آن نیز خواهیم پرداخت.

یکی دیگر از مهم‌ترین تفاوت‌های این گوشی با نسخه پیشین از گوشی‌های وان پلاس، پشتیبانی از شارژرهای قدرتمند Warp Charge 30T است. در گوشی وان پلاس شاهد حضور شارژرهای با توان خروجی 30 وات بودیم، اما نسخه‌های مشخص شده با حرف T از این شارژرها، تا 23 درصد سریع‌تر عمل می‌کنند و می‌توانند با سرعت بهتری انرژی موردنیاز را به باتری انتقال دهند. توان خروجی این شارژرها بیشتر نیست، اما قادر است در آن واحد جریان بالاتری از الکتریسیته را به گوشی‌های هوشمند منتقل کند.

Pricey-OnePlus-7T-pro-4.jpg

می‌توان گفت دوربین اصلی و سلفی گوشی‌های وان پلاس 7T Pro نسبت به گوشی وان پلاس 7T تفاوت زیادی نداشته‌اند. دوربین سلفی و بیرون جهنده همچنان دارای وضوح 16 مگاپیکسلی است و دوربین اصلی سه‌گانه نیز تنها یک مد کاری جدید را دریافت کرده است. کاربران هم اکنون می‌توانند با استفاده از مد ماکرو، تصاویری عالی از فاصله بسیار نزدیک از اجسام را تهیه کنند. سنسور اصلی این دوربین همچنان 48 مگاپیکسلی است و سنسور با زاویه دید فوق وسیع نیز همچنان وضوح 16 مگاپیکسلی را در اختیار دارد. قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکی سه مرحله‌ای و همچنین سیستم لرزش‌گیر نوری (OIS) از دیگر ویژگی‌های دوربین این گوشی هوشمند است.

اما نسخه گران قیمت و مک‌لارن از گوشی وان پلاس 7T Pro، دارای 12 گیگابایت حافظه رم و همچنین 256 گیگابایت حافظه داخلی است. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی وان پلاس، بدنه پشتی این گوشی ظاهری شبیه به چوب دارد و لبه‌های آن نیز با استفاده از نوعی گیاه تولید شده است که ظاهری زرد رنگ پیدا کرده است. این نسخه از گوشی وان پلاس 7T Pro قرار است همراه با یک قاب محافظ از جنس Alcantara عرضه شود که هم اکنون در تولید خودروها مورد استفاده شرکت‌های مختلف قرار می‌گیرد.

Pricey-OnePlus-7T-pro-5.jpg

Pricey-OnePlus-7T-pro-8.jpg

Pricey-OnePlus-7T-pro-7.jpg

هردو نسخه از گوشی‌های وان پلاس 7T Pro، همراه با رابط کاربری OxygenOS 10 عرضه می‌شوند که مبتنی بر سیستم عامل اندروید 10 طراحی شده است. رابط کاربری نسخه McLaren Edition از این گوشی دارای محتویات اضافه دیگری نیز هست. تصاویر پس‌زمینه و آیکون‌های اختصاصی بخشی از این محتویات هستند. لبه‌های این گوشی نیز که با استفاده از گیاه Papaya تولید شده است در هنگام دریافت اعلان‌ها، رنگی درخشان پیدا می‌کند.

وان پلاس اعلام کرده است که عرضه گوشی 7T Pro از هفته آینده در کشورهای اروپایی آغاز می‌شود. تنها نسخه از این گوشی که دارای هشت گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است قرار است با قیمت 760 یورو عرضه شود. این نسخه از گوشی 7 Pro نیز سال گذشته با همین برچسب قیمت روانه بازار شده بود. نسخه McLaren Edition از گوشی وان پلاس 7T Pro نیز قرار است از تاریخ پنجم نوامبر (14 آبان) با قیمت 860 یورو عرضه شود. سال گذشته نسخه با 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از گوشی وان پلاس 7 پرو با قیمت 830 یورو عرضه شده بود. به این ترتیب باید گفت قیمت نسخه جدید از گوشی‌های وان پلاس 7T Pro نسبت به محصولات پیشین این شرکت چندان افزایش پیدا نکرده است.


تاریخ ارسال پست: جمعه 19 مهر 1398 ساعت: 23:06
برچسب ها : ,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش