تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 16
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,103
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,312
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 10
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 18
    آي پي امروز آي پي امروز : 334
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 262
    بازدید هفته بازدید هفته : 16,431
    بازدید ماه بازدید ماه : 28,616
    بازدید سال بازدید سال : 216,596
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,013,655

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.221.76.234
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : یکشنبه 23 اردیبهشت 1403

عنوان Gears 5 دارای مرحله‌ای ۵۰ برابر بزرگتر از مراحل نسخه‌های گذشته است

عنوان Gears 5 دارای مرحله‌ای ۵۰ برابر بزرگتر از مراحل نسخه‌های گذشته است

به تازگی استودیو The Coalition اعلام کرده است که عنوان Gears 5 دارای مرحله‌ای است که ۵۰ برابر بزرگ‌تر از هر یک از مراحل نسخه‌های پیشین این مجموعه است.

روز جمعه این هفته بازی Gears 5 در دسترس کاربرانی قرار می‌گیرد که نسخه آلتیمیت را خریداری کرده‌اند یا عضو Xbox Game Pass Ultimate هستند. در جریان نمایشگاه Pax West اطلاعات مختلفی از این بازی منتشر شده که یکی از آن‌ها مربوط به وسعت بخش داستانی بازی می‌شود. بخش داستانی و تک‌نفره این عنوان بزرگ‌تر از نسخه‌های گذشته این مجموعه است. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو کوالیشن (The Coalition)، سازنده گیرز ۵، اعلام کرده که یکی از نقشه‌های بازی، ۵۰ برابر بزرگ‌تر از هر مرحله نسخه‌های پیشین Gears of War است.

راد فرگوسن، رئیس کوالیشن، در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که بازی ویژگی‌های جدیدی دارد که می‌توان به جک اشاره کرد. جک رباتی است که به شما در طول انجام بازی کمک می‌کند تا موارد مختلفی را پیدا کنید و با پیشرفت در بخش تک‌نفره این عنوان این ربات قابلیت‌های مختلفی را در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین او ویژگی نامرئی شدن را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌عبارتی این ویژگی، یکی از اهداف کوالیشن بوده است تا تغییراتی را در گیم‌پلی به‌وجود آورد. در گذشته، بازیکنان به‌صورت ناخواسته وارد نبردهای مختلفی می‌شدند. این در حالی است که گیرز ۵ به بازیکن اجازه می‌دهد که انتخاب کند چه زمانی یک نبرد را آغاز کند تا اینکه از نبردی مستقیم وارد نبرد دیگری شود.

همچنین ازطریق وسیله نقلیه Skiff که نقش حمل‌ونقل شما را در بخش داستانی برعهده دارد، می‌توانید مراحل فرعی متفاوتی را آغاز کنید. از دیگر ویژگی‌های این وسیله نقلیه هم می‌توا‌ن به انتخاب Loadout، پیدا کردن آیتم‌های جمع‌آوری و همچنین ارتقا دادن جک اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید با استفاده از این وسیله نقلیه به تکمیل مراحل فرعی بپردازید و حتی با جمع‌آوری مواردی به بروزرسانی ربات همراه خود یعنی Jack بپردازید.

راد فرگوسن در انتها اعلام کرده است که آن‌ها می‌خواهند به بازیکنان اجازه دهند که خودشان انتخاب کنند چگونه در بخش داستانی سرگرم شوند.

شما ‌هم‌اکنون می‌توانید عنوان Gears 5 را برای رایانه‌ شخصی یا کنسول ایکس باکس وان خود دریافت کنید. لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


تاریخ ارسال پست: جمعه 22 شهریور 1398 ساعت: 23:57
برچسب ها : ,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش