تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 17
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1,810
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,235
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 5
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 16
    آي پي امروز آي پي امروز : 327
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 347
    بازدید هفته بازدید هفته : 1,810
    بازدید ماه بازدید ماه : 30,558
    بازدید سال بازدید سال : 218,538
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,015,597

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.131.85.0
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

کار برای رقبا بسیار دشوار می‌شود؛ سری جدید لپ تاپ‌های MSI Prestige معرفی شدند

کار برای رقبا بسیار دشوار می‌شود؛ سری جدید لپ تاپ‌های MSI Prestige معرفی شدند

ساعاتی پیش «اینتل» به صورت رسمی پردازنده‌های جدید Comet Lake را معرفی کرد؛ پردازنده‌های کلاس نوت بوک که با بهبود عملکرد و افزایش قابلیت به نسبت نسل پیشین، موفق به کنترل توان حرارتی شده و حالا شاهد معرفی لپ تاپ‌های جدید با این پردازنده‌ها هستیم. یکی از جذاب‌ترین مدل‌های معرفی شده، سری Prestige از کمپانی MSI است که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

لپ تاپ‌های MSI Prestige متفاوت از مدل‌های گیمینگ، یک هدف مهم را دنبال می‌کنند؛ اگر به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند و پیشرفته هستید که ظاهر آن هم برای شما مهم بوده و از زرق و برق لپ تاپ‌های گیمینگ دور باشد، سری Prestige از کمپانی MSI گزینه ایده آل شما است. لپ تاپ‌های Prestige برای گزینه‌های طراحی تولید شده است؛ از ادیت ویدیو تا تصاویر و تولید محتوای گرافیکی. استفاده از پنل بسیار با کیفیت در مانیتورهای سری Prestige یکی از پارامترهایی است که آنها را به این هدف نزدیک می‌کند.

نسل جدید لپ تاپ‌های MSI Prestige که شاهد حضور آنها در IFA 2019 هم خواهیم بود، از سری جدید پردازنده‌های Intel Comet Lake در مدل‌های Core i7 بهره می‌برند. نسل دهم از پردازنده‌های اینتل، قدرتی به مراتب بالاتر را به درون لپ تاپ‌های پرستیژ خواهند آورد. اینتل اعلام کرده است که پردازنده‌های Comet Lake در بخش SMT یا همان رشته‌ها، از قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده و در واقع تمرکز طراحی آنها در این حوزه برجسته است.

123456.jpg

قابلیت SMT در برنامه‌های ادیت تصاویر و گرافیکی بسیار مهم است؛ در نتیجه به گفته MSI لپ تاپ‌های Prestige تا 50 درصد افزایش عملکرد را در بخش پردازش‌های CPU به همراه دارند. سری پرستیژ در مدل‌های 14 و 15 اینچی به‌روزرسانی شده و نه فقط پردازنده، بلکه کارت‌های گرافیک آنها هم با استفاده از سری جدید تراشه‌های NVIDIA GeForce GTX 16، پیشرفت قابل توجهی را نشان می‌دهند.

استفاده از کارت‌های گرافیک جدید تا 40 درصد افزایش سرعت در برنامه‌های گرافیکی را به همراه دارد. به گفته MSI، در برنامه‌هایی مانند Premiere می‌توانید پردازش‌های 4K را تا 4 برابر سریع‌تر از نسل پیشین انجام دهید. مانیتورهای سری پرستیژ همچنان یکی از برترین‌ها در دنیای لپ تاپ‌ها خواهند بود؛ این نمایشگر از رزولوشن 4K/UHD برخوردار بوده و با کالیبراسیون حرفه‌ای True Color، می‌تواند تا 100 درصد از طیف رنگ AdobeRGB را به نمایش درآورد.

12345.jpg

همچنین نقطه اشباع رنگ Delta-E<2 آن را به یکی از بهترین‌ها تبدیل می‌کند. نسل جدید لپ تاپ‌های MSI Prestige در مدل 14 اینچی با وزن 1.2 کیلوگرم و در مدل 15 اینچی هم با وزن 1.6 کیلوگرم معرفی شده‌اند. هر دو مدل از درگاه Thunderbolt 3 بهره برده و مدل 14 اینچی تا 10 ساعت طول عمر باتری را تضمین می‌کند. این در حالی است که MSI مدعی طول عمر 16 ساعته برای مدل‌های 15 اینچی این سری است.


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 31 مرداد 1398 ساعت: 16:41

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش