تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 8
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1,273
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,235
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 16
    آي پي امروز آي پي امروز : 280
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 347
    بازدید هفته بازدید هفته : 1,273
    بازدید ماه بازدید ماه : 30,021
    بازدید سال بازدید سال : 218,001
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,015,060

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.118.36.166
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

نینتندو نسخه بروز شده کنسول سوئیچ خود را معرفی کرد؛ باتری بهتر با CPU و حافظه جدید

نینتندو نسخه بروز شده کنسول سوئیچ خود را معرفی کرد؛ باتری بهتر با CPU و حافظه جدید

شرکت ژاپنی نینتندو ساعاتی پیش به صورت رسمی مدل جدیدی از کنسول دستی بازی سوئیچ را به صورت رسمی معرفی کرد که هدف اصلی آن ارائه عملکرد باتری بالاتر است. این کنسول جدید قرار است عملکرد شارژدهی حداقل تا دو ساعت بیشتر را به گیمرها ارائه دهد.

تا پیش از این یکی از گلایه‌های اصلی کاربرانی که به دنبال بازی‌های محبوب خود روی کنسول سوئیچ بودند عدم عملکرد چندان مناسب باتری و شارژدهی دستگاه در حالت استفاده به صورت مستقل و بدون اتصال به برق شهری بود.

در این حالت کنسول سوئیچ می‌توانست بین 2.5 تا 6.5 ساعت شارژدهی داشته باشد و این بدان معنا بود که برای یک مسافرت کوتاه یک روزه هم که شده شما باید حداقل چندین بار دستگاه خود را برای شارژ به برق می‌زدید. در بروزرسانی جدید نینتندو تلاش کرده تا میزان شارژدهی دستگاه را افزایش داده و حالا کاربران بتوانند 4.5 تا 9 ساعت حداقل با کنسول در حالت دستی و قابل حمل، بازی کنند.

switch-013.jpg

در صفحه مشخصات محصول جدید نینتندو به صراحت علت افزایش عملکرد شارژدهی دستگاه با بروزرسانی جدید را اعلام نکرده است ولی همانطور که چند روز پیش در این مورد با شما دوستان صحبت کردیم به نظر ساختار داخلی به صورت کلی تغییر کرده است.

در اطلاعاتی که هفته گذشته در بدست آوردیم مشخص شد که نینتندو درخواستی را به FCC جهت کسب مجوزهای عرضه محصول خود با مشخصات جدید ارسال کرده که در آنها سیستم روی چیپ یا همان پردازنده داخلی دستگاه به همراه تراشه‌های حافظه تغییر کرده‌اند و این تغییر در نتیجه به عملکرد بهتر باتری دستگاه انجامیده است.

برای آن دسته از دوستانی که علاقمند به خرید کنسول جدید هستند باید بگوییم که مدل جدید با شماره HAC-001(-01) در بازار عرضه خواهد شد و برای اینکه در هنگام خرید متوجه این بشوید که کنسول با سیستم شارژدهی بهتر را خریداری می‌کنید یا خیر باید دقت نمایید که شماره سریال کنسول‌های جدید با عبارت XKW آغاز شود. 

نینتندو همچنین به این مورد نیز اشاره کرده که کنسول با باتری بهبودیافته حداکثر تا یک هفته دیگر در فروشگاه‌های عرضه محصولات بازی و اینترنت عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند نسبت به خرید آنها اقدام کنند.

switch-012.jpg

عرضه کنسول سوئیچ اورجینال با باتری بهبود یافته تنها یک هفته بعد از این اتفاق افتاده است که شرکت نینتندو نسخه کوچک و ارزان‌تر سوئیچ لایت از کنسول خود را معرفی کرده است.

این نسخه اگرچه 100 دلار از نسخه پایه ارزان‌تر است ولی برخی از قابلیت‌های آن را شامل نمی‌شود و شاید همین عامل بتواند همچنان دلیل اصلی بسیاری از گیمرهای علاقمند به محصولات نینتندو باشد که سراغ سوئیچ اورجینال بروند و مسلماً باتری بهتر با همان قیمت می‌تواند دلیل مضاعفی بر جذب بیشتر کاربران به سمت سوئیچ اورجینال گردد.


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 27 تیر 1398 ساعت: 13:02
برچسب ها : ,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش